9.deo

184 13 11
                                    

Ja:Jimine?

Jimin:Da ljubavi?

Ja:Moram nesto da ti kazem al nemoj da napravis nikakvu glupost..

Jimin:Ok-Rekao je i poljubio me je u celu,i dalje smo sedeli na klupi u parku vec je bila kasna noc al nama to nije smetalo al moram da mu kazem nesto sto mu se nece uposte svideti..

Flackback

JK:Andjoo zvao je sef mene i tebe da dodjemo u kancelariju nesto je veoma bitno.

Ja:Eh i to da vidimm..-otisli smo kao i receno nemam pojma sta mu sad nas dvoje trebamo..

Sef:Pa dobro dosli!

JK&Ja:Zdravo?

Sef:Ovako imam da vam saopstim nesto veoma vazno...-sta je toliko vazno?

Sef:Vas dvoje se koliko vidim jako dobro druzite pa sam odlucio jer treba popularnost da dodje i kod vas(nas bend,kako god..xD)pa sam mislio kako bi Jungkook bio najbolji za tebe stim da je Jenni sa Jiminom,treba da budete zajedno pred medijima a ovako u privatnom zivotu ne znam radite sta hocete-eh jebem ti ovaj zivot..ja i Jungkook smo se pogledali i samo izasli,bila je tisina..

JK:Ne brini,ti si meni kao mala seka,najbolja drugarica ono sto oni trazu od nas ce mo raditi pred medijima,znam ja da ti volis Jimina...ne znam kako je ovaj popularan zivot ovako tezak...-nisam nista odgovorila samo sam ga zagrlila.

End the flackback

Sve sam mu ispricala i on je me pazljivo slusao videla sam iz srecnih ociju veliku bol u njegovom pogledu,uhvatila sam ga za ruke i jako stisnula kao zadnji put u zivotu.

Ja:Jimine,ti znas da je meni Jungkook sve osim decka..-pogledao me je oci su mu pune suza oh zasto ja...

Ja:Hej,ja volim samo jednog,samo jedno carobno bice sa andjeonskim osmehom,pogledom da ti se srce rastopi u sekundi,sa srebnastom kosom koja se sjaji na mesecini..Jimine zapamti ovo dok je mene zive(necu jos dugo xD)uvek cu voleti samo..-uhvatila sam ga za bradu i podigla glavu bio je sav u suzama,jecao(u jebote zivot placem od ovih svih reciii)pogledala sam ga duboku u oci

Ja:samo tebe,ti si moj svet,zivot,najveca ljubav,ti si Jimine moje sve moj bez tebe ja sam niko nista.Pre sam mislila jebes ljubav(Klinac!)al ti,ti si mi pokazao sta je zivot,jeste da nismo nesto puno se upoznali al tvoji pogledi su mi sve objasnili..-jako me je zagrlio i jecao...:''(

Jimin:Nemoj...me nik..ad ostaviti ja vise ne mogu bez tebe Andjela!-odaljio se i pogledao me 

Jimin:Ja ne znam sta si ti parazit,usla si u moje srce i ne izlazis zalkjucala si se duboko u moje srce!

Ja:Hej ja sam uvek tu za tebe,sada se necemo razdvajati veruj mi

Jimin:Hvala ti,hvala ti sto postojis...

Ja:Ti meni kazes?Ha pa ja mogu da umrem kad znam da me volis i da postojis <3

Jimin:Hmm..nemoj da umres nego idemo

Ja:Jimine secas se kad sam ti prvi put rekla da nikad ne budes tuzan?

Jimin:Da?Pa?

Ja:Pa pravimo se kao da sam ti sada rekla.-uhvatila sam ga za obraze-nemoj vise nikad da budes tuzan svaki put kad te vidim srce mi se polako lomi komad po komad ne mogu to da izdrzim zelim samo srecu,sada cemo da budemo zauvek srecni sta god da se desi!

Jimin:Nemas pojma koliko te volim!-jako me je zagrlio,srca su nam kucala kao da nas neko izmedju cima,pa to se valjda zove ljubav?I tako smo krenuli bili smo zgrljeni a ja sam se naslonila na njegovo rame,taj osecaj,pogled to je bilo neopisivo osecala sam se kao da sam na drugoj planeti daleko od problema,realnosti....




Jos JEDANN deo inace sad cu ovako da postavljam kasno posto ja inace tesko spavam nocu,nocna ptica xDJa sam plakala dok sam ovo pisala nemogu da verujem u sta sam se pretvorila,ja da placem zbog neznih reci..nebi verovala ni samoj sebi al eto jos jedan deo mene xD 

Papaapap

<3 <3 <3 


✖ωєιя∂✖ʝм/ʝкWhere stories live. Discover now