*11 deo*

174 10 5
                                    


Shvatice te sta ove zvezdice znace tek kasnijeee!



Budim see...ah zar moram?Al pored mene nema nikog?Hmm gde li je Jimin nestao?Idem dole da vidim dal je tamo..

Onda sam sisla dole i videla sam sve sem Jimina..cudno?

Ja:Hejjj momci!

JK:Hej ljubavi moja probudila si se <3-cekaj sta?Zove me ovako nekad al ovo je vise licilo...omg

Ostali:Caooo!

Ja:Gde je Jimin?

JK:Otkud ti to sad pa pitanje ljubavi?-molim!?

Ja:Pa brt pitam gde je Jimin?

JK:Sta je sa tobom bebo jesi dobro?Mnogo ti rade hormoni utice na tebe nasa mala beba..-STAAA!O KAKVOJ BEBI ON PRICA?!Ustao je i dosao do mene i pomilovao je moj stomak...cekk pa moj stomak je ogromannn!!!!

Ja:AAA!

JK:Jesi dobro ljubavi!?-moram da saznam sta se ovde desava ali kako?Znamm!

Ja:Jesam mozemo da odemo gore da popricamo nesto?

JK:Ajde!Momci idemo mi u nasu sobu!

Jin:Nemoj te da pravite gluposti pervezne ona ce se jos malo poroditi!-o moj dragi,mili boze nista ne kontamm!

Otisli smo gore u nasu sobu?Kako se sve ovo desilo?do juce sam bila sa JIminom a i ja ne volim Jungkooka na taj nacin!?

JK:Reci duso sta je bilo?

Ja:Pa vidi Jungkook mozes li da mi prepricas sve sto se desilo zadnjih mesec dana?NEsto mi se pomutilo pamcenje..

JK:A zato si tako cudnaaa!Valjda znas da me volis najvise na svetu?-aaa ja te volim kao najboljeg druga Jungkook sta je ovo

Ja:..Da...

JK:Pa ovako pre godinu dana je biloo pa Jimin je ozenio Jenni i ona je zatrudnela i oni zive u kuci i oboje ne rade toliko vise,mi smo zajedno vec 11 meseci a ti si u 8 mesecu trudnoce..Hmm Jimin ima cerku koja se zove ko ti jer je Jenni tako htela al ti i Jimin niste dobri od kako si dosla a cerka mu ima 3 meseca...I to je to od bitnog?Ne znam sta zelis da znas?

Ja:Nista mozes li me ostaviti malo samu?

JK:Ljubavi jesi li dobro ti bi trebalo da se za 4 dana porodis mozda si zato lose?

Ja:Ne super sam nego mozemo li ici kod Jenni?

JK:Naravno spremi se i idemo!

Ja:Ok....-nista ne razumem..ja i Jimin smo bili zajedno a sad odjednom nismo nikad bili dobri?Uf neznam sta vise da mislim a i boli me ovaj glupi stomak!!!

Obukla sam se,pozdravili smo se sa svima i krenuli prema njihovoj kuci koja i nije toliko daleka..

Dosli smo ispred ii...ne mogu da verujem..to su ona ista kola skojim me je Jimin vozio prvi dan kada smo se upoznali?Jao zaplakacu sta mi se ovo desava!??

JK:Da li si dobro?

Ja:Da hocemo uci?

JK:Hajdemo polako!

Usli smo i prizor koji sam videla....ne mogu da verujem!

Jimin,Jenni i malo dete sede na podu a upravo su se Jimin i Jenni poljubili!!!!!!

Ne ne ne ne ne!!Ovo ne moze biti istina!!!

Pala sam na kolena i uhvatila sam se za glavu...svi su pogledali u mene pocela sam da placem

JK:Andjelaa!STA SE DESILO!

Jenni:Dusoo jesi li dobro!?

Jimin:Dodji Andjela idemo gore-i u tom trenutku sam mislila da je meni rekao pogledala sam ga al on je uzeo to dete i otisao na sprat!!NE MOGU VISE STA JE OVO ZELIM DA BUDE SVE KAO PRE!!

Ja:JIMIN!-nije se oglasavao

Jenni:Sta ti je taj mangup opet uradio jel ste se opet svadjali?

Ja:Ne mi smo se samo jednom posvadjali!-oboje su rekli ono "Ha!"sarkasticno

Ja:NE MOGU VISEEE!!!

JK:Idemo u bolnicu brzo!

Ja:Ne ne ne!Ne zelim!Zelim samo njega!Ja samo...njega...vo..lim..-sve teze i teze sam izgovarala osecala sam kao da umirem..a i umire mi se nista ne razumem ja volim Jimina ne Jungkooka!Ja volim samo jednog jedinogg JIMINA!A onda me je nesto preseklo u stomaku

Ja:AAAAAAAAAAAA!!!! 

*

*

*

*

*

*

Haa sta kazete nije dzaba naslov Weird!Ni ja sama vise nista ne razumem xD

✖ωєιя∂✖ʝм/ʝкWhere stories live. Discover now