18.deo

151 9 0
                                    

Ja:Jel spavaš..?-ne odaziva se.. Iskreno jako mi je zao al.. Živa sam znam da je doživeo sok al ako vidi po meni da sam dobro ne mora i dalje da histeriše.. Mozda bi i ja bila takva da se to njemu desilo. Ne znammm!

Nista idem i ja da spavam. Legla sam, i čim sam zatvorila oci osetila sam snažnu ruku obgrljenu oko mog struka, i vreo dah... Najezila sam se sva.
JM:Rekao sam ti da me neostavljas, a mislio sam da si otišla sa namerom.. Odnosno ne znam bi dam polupan, mislio da sam nesto lose uradio, u trenutku sam se odrekao od zivota. Molim te razumime.
Ja:Hejj, razumem te i ja sam pogrešila ali pokušala sam da te oraspoložim da vidis da sam dobro!-mazio me je po obrazu, dok su oni goreli.
JM:Zelim da ceo život budem sa tobom.
Ja:I hoćeš, i da ti dosadim neću te lako pustiti.
JM:Ni ja tebe..-a sta ako hoću...bez moje dozvole, sta ako budem morala da budem sa Jungkookom?Ovo je tako zajebano... Jer mi život bar nekad ne može biti prost?
JM:Dobro si?
Ja:Jesam, umorna sam..
JM:Dodjii~
Dignuo me je i pomerio mi glavu na njegovo rame i cvrsto zagrlio. Kao da sam balon i da cu odleteti i da se neću vratiti... Nadam se da se to nece desiti.
JM:Laku noc, mala. Lepo spavaj.
Ja:Laku nocc...

Time skip •Jutro•

Budim se.. Ali sa čudnim, prelepim mirisom oko sebe... Ahh tesko mi je da otvorim oči, a tako je primamljiv mirisss!
Konacno nakanem se da ih otvorim i ugledam najveću budalu kako jede palačinke pored mene.. Ne nije Jimin, on je još veća.. Taehyung!
Ja:Taee~, pitala bi te šta radiš?
V:Jedem, vidiš.
Ja:A jaaa???
V:Pa to je bilo tvoje ljubavi, ali nisam mogao da odolimmm...
Ja:Ha, mrzim teee! -okrenula sam se na drugu stranu i pravila se da spavam, ali kao ljuta.
V:A ne ne! Sad stižu i tebiii!-brzo sam se okrenula i sela na krevet i pogledala sa neverovatnim sokiranim izrazom.
Ja:Aa, stvarno!?
V:Dapp
Ja:Mada i dalje sam ljuta!-a taman je imao olakšavajući izraz lica.. Pametna sam, odma me je pogledao upitno.
V:A sto sad!?
Ja:Nisi mi rekao nista lepo, ni dobro jutro cak!
V:Prvo nisam ti rekao nista lepo jer sam zadužen da te odma dignem sa tog kreveta, jer su svi besni jer imaš sastanak. Kao drugo, zasto bi ti rekao dobro jutro kad je 4 sata?
Ja:4!?
V:Tačno.
Ja:Pa sto me nisi budio!?
V:Bilo mi je zao...
Ja:Majmune!
V:Aaa sto me opet vredjas?
Ja:Marš, ne zelim tvoje palačinke samo peglaj napolje!
V:Da peglam?
Ja:Idi napolje!
V:Bezobrazna si... -napucio je usne
Ja:Ne pali bebo, napolje! Ako želiš da me vidis jos živu poslušaj me i pozurii!
V:Evo, evooo!
Ja:Bogu hvala!
A sad spremimo se za novi dannn! 😁





°°°°°°°°°°°°°°°
Malo kraći deo, al šta da se radi, sutra ujutru ce biti duziii! 😎

Ly 👑💟

✖ωєιя∂✖ʝм/ʝкWhere stories live. Discover now