Vidim crveno-bela svetla...o ne policija,kako Cu sada...pa dobro nista malo Cu se srediti i reci da nije nista...uh moracu i Jimina da lazem...izgleda da ce samo Jungkook znati istinu...ako se pitate sta Cu da uradim po pitanju za dete sa Jungkookom...NEMA SANSE!Ne bi Jimina nikada prevarila(vec sam ga 😂😂😂)
Dobro sad Andjela smiri se,udahni...ma jebe mi se izlazim!
Svi su skupljeni u krug i pricaju...kako sad ovo da izvedem...
Ja:Ljudi...
Svi su se u momentu okrenuli a Mia je trčala nikad brze i jako me zagrlila,Jimin je bio bled ko krpa i oci su mu bile poput divne krvavo crvene ruže...Tae je sedeo utopljen u suzama,a ostali su svi bili zabrinuti..Jungkooka nije cak ni bilo..e zivote
Ja:Mia udavices me.
M:Gde si bila,jel te neko povredio!?
Ja:Dobro sam ne brini reci policiji da ide hajde.
Otisla je..znala sam,ona oseca da nije dobro...
JM:Andjela...-dotrcala sam do njega jer je izgledao kao da je zalepljen za taj deo puta..izgledao je ocajno.
Ja:Dobro je ljubav sve je uredu smiri se.
JM:Mislio sam da te vise nikad necu videti srce mi se cepalo...Andjela znam da nisi sama otisla...jeli te neko povredio,ako jeste veruj mi sahranicu ga zivog..ne sme da ti fali dlaka sa glave!(😍)
Ja:Shhh nije mi nista vidiš..
JM:Ko te je odveo molim te,reci mi!
Ja:Nije ni vreme ni mesto ljubavi.-poljubila sam ga..da ovo sam uradila samo da se smiri i ako mi sada nije do toga,sada samo moram da nadjem Jungkooka...
JM:Nedostajao mi je tvoj miris,tvoje osne...nemoj da me ostavljas.
Ja:Misliš da mogu?Haha sad sam se setila!Ovo ti je kazna za ono dizanje 😂-ne izgleda da mu nije smesno...
Ja:Jimine?
JM:Molim
Ja:Ljubavii sto si takav?
JM:Jer je tb ovo ocigledno smesno!?
Ja:Ha,Jimine treba da ti bude drago sto me vidiš a ne da se deres na mn mislila sam da Cu da umrem ne tamo gde sam bila vec bez tebe!!-rekla sam i otisla...ne mogu da verujem..ne zahvalan je,samo sam se salila!?
V: Princezo!
Ja:Viii!-utrcala sam u zagrljaj,mnogo mi je nedostajala njegova briga i zvocanje 😂
V:Jesi dobro!?Jel neko diro moju princezu?Zadavicu ih!?Kako mogu princezu da diraju!?
Ja:Ne boj se prince sve je super,okej sam od glave do pete 🤗
V:Drago mi jeee
Kasnije sam se pozdravila sa ostalima a Jimina nisam videla iskreno ne zanima me nek procisti malo mozak.
Ja:Zna neko gde je Jungkook?
Suga:U wc-u.
Znaci sad sledi ono sto sam cekala...sada cemo da vidimo sta muti Jeon Jungkook...
Ulazim u wc i vidim musku figuru naslonjenu na zid..pogledam..uhvacem si Kook.
Ja:Zdravo Jungkook
JK:Cao
Ja:Pazi...imas sansu da sam kazes sta se desava ili Cu ja sama na grublji nacin...
JK:Molim te nemoj to da radis...
Ja:Ne Jungkook dosta je bilo!Upleo si i mene u tvoja sranja!
JK:Sta!?
Ja:Da,Jungkook ljudi koji žele tb da ubiju su mene sada uhvatili i tražili da imamo dete u tajnosti i da ga ubiju kad bude imao 15!
JK:Ja...izvini...AHH!Ja sam degenn!
Ja:Dobro je!Svi smo zivi!Ali objasni mi u sta si uplaten..
JK:Pa..Posle 2 sata
Konačno smo dosli kuci...Jimin je dosao pre sada spava..moram da mu se izvinim...majko mila 🙈
YOU ARE READING
✖ωєιя∂✖ʝм/ʝк
RomanceNekada nismo ni svesni sta nam zivot donosi,treba biti spreman na sve pa i na 360° promene za kratko vreme...💫