15.deo

174 10 4
                                    


Jimin pov.

Ulazim u sobi i ugledao sam neki papir?

Sta bi to moglo da budee....

/pismo xD/

Aaaa od Andjele je pa dobro da vidimo sta je to sto treba da obucem...

Autor pov

Jimin je otvorio kutiju i odma je pao sa nogu kada je video sta mu je devojka spremila..to su bile crne pocepane farmerice i crna majica na kojoj je bio neki natpis...i ako nije bilo specijalno on je bio srecan jer mu se bas svideo al cim je video da je to neki opusten stil odece znao je da idu u neki izlazak al nije znao tacno kakav...Dok je Andjela otisla kod svog najboljeg druga i skroz se sredila.

Nosila je isto crne pocepane farmerice samo sto je ona imale nance i dzepove kod kolena,i imale je istu majicu kao i Jimin.

A sta mislite ko je smislio ceo taj autfit od tog para?

Naravno Teahyung....samo sto to Jimin nije znao a i bolje sto nije...

Andjela pov.

Sredila sam se skrozzz!Nadam se da je i Jimin spreman jedva cekam da ga vidim jer mi mnogo nedostaje!

V:Razmisljas kako ce da bude?

Ja:Aa?A da nadam se da ce mu se svideti..znas on je ljubomoran

V:Hahaha na koga?

Ja:Pa na tebe...

V:Hahaha sto na mene??

Ja:Pa kaze kako provodimo 24 sata zajedno 

V:Pa dobro to i jeste tako al degencina odma ljubomorise!Aaaa stani to znaci da on meni ne veruje!?Ja sam u potupunosti razocaran.Kako je mogao da pomisli tako nesto?Ja tebe volim vise od svega jer si ti moja princeza al te ne volim na takav nacin ti si meni i sestra i najbolja drugarica!....

Ja:Vvvvv dobro je bre ubi me sa filozofiranjemmm!Znam ja sve to i ja tako tebe na poseban nacin te volim al on to drugacije izgleda vidi

V:Retard!

Ja:Degen!

Onda je neko usao u sobu...

Jin:Ko?

Ja:Jin?

Jin:Ja!?

Ja&V:Neeee tiii!

Jin:Pa ko?

Ja:Jimin!

Jin:Opet ste se posvadjali?

V:Nisu breee nego je ljubomoran!

Jin:Na koga?

Ja:Na V-ia!

Jin:Hahaha pa i ja bi bio

Ja:Zasto?Zasto svi to govore sta je sa vama jedino mi Jungkook to nije rekao!

Jin:Pa nije ti rekao kad sa njim malo manje mozda 30 min manje provodis vremena!

V:Aa sta ste i vi ljubomorni?

Jin:Nee Andjela i ja kad kuvamo meni je to super i sasvim dovoljno a vas dvojica kao da ste devojka i decki...trojke xD

V:AAAAAAAAAAAAAAA

Ja:MOLIMMM

Jin:Hahhahah salim se al on je od kako ste se posvadjali bio ljubomoran na V-ia jer si sa njim obicno bila mada sa Jungkookukom obicno bila napolju pa i nije toliko!

Ja:Jao bozeeee sad necu ni da budem sa vama a ni sa njim xD

JK:Sta ja?-kada sam ga videla malo sam se uplasila...bojim se da ce taj jebeni san da nas skroz razdvoji...

✖ωєιя∂✖ʝм/ʝкWhere stories live. Discover now