(Multimedya:Berk)
Sabah alarmla gözlerimi açtım. Yataktan kalkıp üzerimi değiştirdim. Üzerime siyah dizleri yırtık kot pantolon, üzerime de beyaz tişört giyip, kırmızı siyah kareli gömleğimi belime bağladım. Beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip, yüzüme hafif bir makyaj yaptım. Saçlarımı da tarayıp serbest bıraktım. Saate baktığımda geç kalacağımı anlayıp kahvaltı etmeden evden çıktım. Okulda yerim bir şeyler...
Okula vardığımda direk sınıfa çıktım. Dersin başlamasına 2 dk vardı. Sınıfa girip yerime oturdum. Berk'in sırasına baktığımda Berk'in orda olduğunu ve bana baktığını gördüm. Berk bana gülümseyince ben de ona gülümsedim. Hoca gelmişti. Gülümsememizi yarıda kesip ayağa kalktık. Hoca otur deyince herkes oturdu. Ders edebiyattı. Edebiyat dersini severim.
***
Bugün bütün dersler bitmişti ve ben yemek yemeği unutmuştum. Şu an açlıktan ölebilirim. Okuldan çıktığımda arkamdan Berk'in bana seslendiğini duydum. Arkamı döndüğümde yine Berk'in yakışıklılığını gördüm(Multimedyada).
Onu biraz kesip dikkatimi Berk'in dediklerine verdim.-Ben biraz açım da, kahvaltı etmedim. Bir şeyler yemeye gideceğim. Sen de benimle gelir misin?
-İnanır mısın? Ben de hiçbir şey yemedim bugün.
-Harika o zaman! Nereye gidiyoruz?
-Bana fark etmez. Sen seç.
-O zaman kendini bana bırak.
-Tamam bırakıyorum.😊
Berk ile bir restorana gelmiştik. Burası harika bir yerdi. Bir masaya geçip karşılıklı oturduk.
-Eeee ne yersin sevgilim?
Sevgilim mi dedi o? Allah'ım kalpten gidebilirim şu an!
-Şaka yaptım. Formaliteden sevgiliyiz ya.
-Anladım anladım zaten. Ben kahvaltı yiyeceğim ya.
Berk başını sallayıp garsonu çağırdı.
-İki kahvaltı, iki çay istiyoruz.
-Hemen getiriyorum efendim.
Bir kaç dakika sonra garson gelip siparişlerimizi getirdi. Berk ile bir yandan sohbet edip, bir yandan da kahvaltımızı ettik.
Restorandan çıktık.-Seni nereye bırakmamı istersin?
-Yok yok ben giderim.
Deyip tam gidecekken Berk kolumdan tuttu. Yolun ortasındaydık. Araba çok süratli geliyordu. Bir anda Berk beni kendine çekince Berk'in üstüne düştüm. Beni arabadan kurtarmak için yapmıştı. Dudaklarımız birbirine çok yakındı. Berk'in gözünde güneş gözlüğü olunca nereye baktığını göremiyordum.
-Yerin rahat galiba!😄 ama istersen kalkmayadabilirsin. Benim için sıkıntı yok.
Üzerinden hemen kalktım. Üstümü başımı düzelttim. Berk'te kalkmıştı. O da üstünü başını düzeltti.
-Hayatımı kurtardığın için teşekkür ederim. Ben kendim giderim.
-Önemli değil ama benimle geliyorsun. Seni ben bırakıcam.
Deyip kolumdan tutup beni arabasına bindirdi. Sonra da kendi bindi. Evimi bildiği için hiç sesimi çıkarmadım. Sonunda evime gelmiştik. Teşekkür edip arabadan indim. Eve girdiğimde bugün olanları düşündüm. Düşme olayı olmasa çok güzel bir gün geçirdim. Berk ile ilk defa bu kadar yakınlaşmıştık.
👉🏻Bölümü beğendiyseniz vote atmayı unutmayın.
👉🏻Düşüncelerinizi yorumlara yazarsanız çok sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE AŞKIM
ChickLitBen Melis Sezer... Liseye gidiyorum ve hayatımın en büyük aptallığını yaptım. Ne mi yaptım? Bana asla aşık olmayacak olan, okulun popüler çocuğuna aşık oldum! Melis ve Berk'in hikayesinde ne olacak? Berk, Melis'e aşık olacak mı? Not: Kitapta +18...