Bir elektiriklenme oldu ama bu aşk değildi...Sanki aynı gözlere,aynı saçlara sahiptiler.●●●TOM●●●
Uzun süre gözlerimi ayıramadım onda kendimden bir şey vardı...
Gözleri,gözlerimiz aynıydı,saçları da benim ki gibi koyuydu.
"Öhöm,öhöm"dedi yalandan bir şekilde öksürürdü Abraxas.
"İsim neydi?"diye sordum ilk defa bir kız hakkında meraklanıyordum.
"Tina Black ,senin nedir?"diye sordu kendinden emin ama yumuşak bir sesle.
"Tom Marvaldo Riddle "dedim eğer konuşmayı uzatsaydım Tomluktan çıkacaktım.
O sırada Abraxas ve Tina konuşmaya başladı ve ben de büyü tarihi kitabına gömüldüm.●●●TİNA●●●
Tom ne garip kişiydi,sanki kötü bakan gözlerinin ardında minik bir iyilik kırıntısı vardı sanki.Benle göz göze gelmeye korkuyor gibiydi...
"Sen?"dedi Abraxas
"Ne?"
"Hangi binayı istiyorsun,Slytherin'dir herhalde?"
Slytherin olmam gerekiyordu yoksa Black ailesine ihanet etmiş olurdum.
"Slytherin."
"Tabiki Slytherin olmalısın tüm safkanlar orada olmalı,zaten diğer binalar boş.
"Hı-hı"
"Tom yeter bu kadar kitap okuduğun!"
Tom bir anda Abraxas a döndü,
"Bana karışılmasından hoşlanmam!"dedi öldürücü bir bakış atarak,ona bulaşmamam gerektiğini anladım.
"Sakin,tamam karışmam"dedi korkarak Abraxas.
Haklı bende korkarım.
Hogwarts'a gelince
"Mükemmel"dedim sessiz bir sesle,ama öyleydi mükemmeldi...●●●TOM●●●
Normalde duygularımı kendime saklarım ama bu olmaz...
"Burası benim evim..."( İlgi gösterdiğiniz için çok çok teşekkürler♡ama bölümler bu kadar sık gelemez okullar başladığı için daha az atacağım😣)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp İkiz《Tina Riddle》
FanfictionTom Marvaldo Riddle'nin kayıp ikizi...Aralarında ki benzerlik göz ardı edilemez...Güzel kız ya iyilik perisi yada saf kötülüğün ta kendisi...