KELİD AYNASI

562 39 9
                                    

"erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi"

●●● TOM ●●● 

Hogwarst'ı keşfetmeyi severdim, insanlardan uzak yalnız başıma... O tozlu, terk edilmiş, gizli ve bilinmeyen yerlerde bir çok hazine bulmuştum hatta birini bir yerlerden hatırlıyor gibiydim. Bu bir diademdi. Üzerine masmavi taşlar işlenmişti. Çok değerli olduğu her halinden belliydi. Yanıma almaya karar verdim, belki bir gün işime yarardı hayata güvenmemeyi daha çok küçükken öğrenmiştim. Diademi pelerinime koydum ve yatakhaneye doğru yürüdüm.

Tina ve Abraxas oradaydı ve bir yazar hakkında tartışıyorlardı.

"Bu adama bayılıyorum resmen karanlıkların kralı"dedi Abraxas.

"Ciddi misin?! Bu adam resmen melek." dedi Tina.

Abraxas'ın bakışları bana kaydı. Gözlerinde merak vardı. İçimden " Bana soru sormaması gerektiğini hala öğrenememiş miydi !?"dedim.

"Iıı... Tom? "dedi ürkek bir sesle.

Şuan kimseyle konuşmak istemiyordu canım, Abraxas'ı görmezden geldim.Bir kaç kere daha seslenmesine rağmen cevap vermediğimi görünce o da konuşmak istemediğimi anlamış olacak ki sustu. 

Tina da bir kızla fısıldaşıyordu. Onlara kulak kabarttım;

" Tina! Hadi ama anlat artık ne olursun!"

" Maddie zorlama beni, anlatmak istemiyorum! "

" Sana söz veriyorum kimseye anlatmam."

" Fazla merak kediyi öldürür Maddie."

" Ben kedi olmadığıma göre bana bir şey olmaz."

" Off... Tamam anlatacağım ama bir kişiye bile söylersen seni kendi ellerimle boğarım!"

" Söz"

"Geçen gün Marvolo'yu gördüm nereye gittiğini merak ettiğim için onu takip ettim, ilerlerken üstü örtülü bir ayna fark ettim. Merakıma yenik düşüp örtüyü kaldırdım her ne kadar tozlu olsa da aynanın güzelliği gözlerimi kamaştırdı. Kendime bakınca ailemi gördüm bana sarılıyorlardı... arkamı döndüğüm zaman yoklardı. Kütüphaneye gittim ve bu aynayı araştırdım. Bulmam zor olmadı. Her yerde "KELİD AYNASI" olarak geçiyor.

Maddie denilen kızın gözleri benim gözlerimle buluşunca yapmacık bir şekilde öksürdü başladı.

"Öhöm Öhöm Tina..."

Tina da Maddie'nin bakışlarını takip edince beni gördü ve gergin bir ifadeyle gülümsedi.

"Ahh, demek buradasın Tom seni fark etmedim"

" Ne zamandır burdasın?" diye sordu Maddie.

"Yeni geldim"

Elimde olmadan yalan söylemiştim. Aynayı görme merakım yüzündendir diye düşündüm. Evet ondan dolayı omalı, yani umarım...

( Eveeet bu bölümde sadece Tom vardı. Bölüm biraz gecikti üzgünüm.Umarım beğenirsiniz,eleştirilerinize her zaman açığım. Sizi çok seviyorum 💜 Görüşürüz! )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kayıp İkiz《Tina Riddle》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin