ZORUNLULUK

593 30 10
                                    

●●● TOM ●●● 

Hogwarts'ın her yeri beni heycanladırırken bu sefer heyecanlanmadım ben zaten Slytherin'e seçileceğimi biliyordum. Okuduğum sihir tarihi kitabından öğrenmiştim. Aklımdaki tek şey burdaki hiç kimse Muggle değildi ve sihir hakkında çok şey biliyorlardı ben buradan kimseye zarar veremezdim. Peki o zaman ben nasıl "Herkesin Korktuğu Tom" olacaktım? Ben acıyı ana yemek olarak yerken kaos yanında ki içecekti, ve en sevdiğim bölüm tatlı; o ise ÖLÜMDÜ.

"Tina Rachel Black" dedi Mcgonagall.

Merak ettim ve buna bende şaşırıyorum.Slytherin'e gideceğini biliyordum ama belki,küçük bir ihtimal Gryffindor'a gidebilirdi.

"Slytherin!"diye bağırdı seçmen şapka.

Rahatladım.Neden bilmiyorum. Bütün bu duygular bana çok uzak ve iğrenç.

●●● TİNA ●●● 

"Slytherin!"dedi seçmen şapka.

"Ohh" ailemin adına leke sürmekten çok korkmuştum.

Abraxas ve Tom beni Slytherin'in masasında bekliyorlardı. Gryffindor binasındakilerin pis bakışlarını görmezden gelmeye çalışarak masama doğru yürüdüm. Ve her şeyi aklımdan çıkartarak yemek yemeye odaklandım.

Yemekten sonra Slytherin'in ortak salonuna gittik. Suyun altında büyüleyici bir mekandı.

"Yeni evime hoş geldim"sözleri dudaklarımdan döküldü.

●●● TOM ●●● 

Burası da karanlıktı,yetimhanede... Ama burası farklıydı burası benim evimdi. Gerçek evim...

( Veee artık yeniden aktifim 🎉! Başta sırf canım sıkıldığı için yazıyordum en fazla 3-5 kişi bakar falan diyordum haklı çıkmamayı ne kadar sevmesemde şimdi iyi ki haksız çıkmışım diyorum. Sizi çoook seviyorum 💕. Yeniden görüşmek üzere. )

Uyarı: Asalarınızı ve süpürgelerinizi temizlemeyi unutmayın!

Kayıp İkiz《Tina Riddle》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin