Kapı bir anda açıldı ve hızlı açılması yüzünden duvara çarpınca yatağımdan fırlayarak kapıya baktım daha sonra bir anne edasıyla ellerini belinin iki yanına koyup yanıma geldi.
Bana üstten bakınca gıdığı çıkmıştı. "Eslim sen hala uyuyor musun?"
Ayaklarımı yataktan sarkıtıp banyoya giderken bağırdım.
"Sayende uyandım!"
İşlerim bitince geri odama döndüm hayır benim odamda banyo yok mlsf
Okula giderken serbest giydiğimiz için boyfriend pantolon ve salaş bir tişört giydim saçlarımı üstten dağınık bir topuz yaptım.
Makyaj yapmazdım sadece rimel ve parlatıcı sürdüm.
Beyaz spor ayakkabımı elime alırken bağırdım. "Peliiin"
Pelin koşarak yanıma geldi "Ne var?!"
"Kanka benim annem, babam ve kardeşim nerde?"
Pelin elini anlına vurdu. Yanıma gelerek bana sarıldı "Bazen senin bir mal olduğunu düşünüyorum" kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Bahar teyze ile Kaan Amcalar aile dostlarına gitmişti hani sende ben gelmem demiştin sonra onlar Mira yı da alıp gitmişti o yüzden sen tek kalma diye ben geldim sonra sen uyuduğunda geri dönmüşler ya"
"Bir dakka benim uyuduğumu nereden biliyorsun?" Yatağa baktıktan sonra geri bana bakarak 'kanka mal mısın?' adlı 1. Bakışını attı
"Yani sen gördün mü kim yatağıma getirdi? Sen mi?" Yine aynı bakıştan baktı.
"Kanka beni yatağıma kim getirdi?!" Dedim "Kanka iyi misin?" Dedi olayı dün yaşadıklarımı Pelin e anllattım.
"Ohaaa oha oha yuhh utanmaz bir de gelmişmi bilmiyor mu bu senin üzüldüğünü?!"
"Bilmiyor" dedim yanağımın içini kemirirken
Pelin bana döndü "eee o zaman kim getirdi seni buraya?" Dedi kafasını kaşıyarak.
"Neyse ya annem kahvaltı hazırladı mı?"
Kafa salladı biz de aşağıya indik
Kahvaltımızı yapınca erken çıktığımız için yürümeye karar verdik
Gidene kadar Pelin dedikodu yaptı ben dinledim ahhh içler acısı ben...
Herkes toplanmış ve çember oluşturmuştu. Anladığım kadarıyla kavga oluyordu. Aralıkdan Meriç'i görünce koşarak kalabalığın içine girdim. "Ne oluyor burada?!" Dediğimde Meriç'i fena benzetmiş olan siyah kapşonunu kafasına geçirip bana yüzünü döndü ve arkasına bakmadan orayı terk etti.
Meriç'e baktığım da kaşının patladığını ve dudağından kan aktığını gördüm. Sol gözü ile çenesi morarmıştı.
Bu çocuk kimdi?
Ve neden Meriç'i dövmüştü?
Meriç e baktım yakında öğrenirdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığı ITEXTİNGI
Literatura KobiecaBilinmeyen Numara: yine senin pencerenin önün de buldum kendimi Bilinmeyen Numara: Ay ışığı yüzüne vuruyor saat 03:14 kulağın da kulaklık müzik dinliyorsun. Ay'a bakarak Bilinmeyen Numara: buraya kadar her şey normal Bilinmeyen Numara: Beni üzen kıs...