1 AY SONRA

1.6K 53 57
                                    

Bu sabah yine işe gitmek için kalktım ama kalkmaz olaydım çünkü yine midem bulanıp lavoba'ya gittim koşarak.
Bugün işe gitmeyip hastaneye gideceğim hemen Bay Kime mesaj atmalı'yım.

Minji:Bay Kim acaba bugün için izin verir misiniz?

Mesajı gönderdiğim gibi telefonumun titremesi bir oldu.

KNJ:Tabi ki de bugün için izin veriyorum da önemli bir şey yok değil mi?

Minji: Hayır sadece bi aydır midem bulanıyor ve başım dönüyor o yüzden hastaneye gideceğim.

KNJ: Geçmiş olsun o zaman, peki hastaneye gidip geldikten sonra şirkete uğrar mısın?

Minji: Tabi ki Bay Kim de önemli bir şey yok değil mi?

KNJ: Hayır babam sadece seni görmek istedi ondan sonra zaten seni evine bırakacağım.

Minji:Tamam Bay kim ben hastane den çıktığım gibi hemen geleceğim.

KNJ:Seni bekliyorum o zaman.

Şu anda Taxi'ye binmiş hastaneye gidiyorum…

Taxi'den indiğim gibi doktorun yanına girdim.

Doktor bazı testler yapmıştı onları bekliyorum...

Şu anda doktorun diyeceklerini bekliyorum.

Minji: Doktor Hanım önemli bir şey yok değil mi?

Doktor:Yok tam tersi mutlu olacağın bir haber bu!!

Minji: Doktor Hanım artık lütfen söyleyin.

Doktor:Tam tamına 3 haftalık hamilesiniz.

Minji: Tamam teşekkür ederim.

Hemen doktorun odasından çıktığım gibi hemen Bay Kime mesaj attım.

Minji:Bay kim sizinle önemli bir konu konuşmam gerek.

KNJ:Tamam Minji seni bekliyorum.

Minji: Yarım saate orada olurum.

Şu anda şirketin önündeyim ve içeri hemen girdim.

Bay Kimin odasının önüne gelip kapıyı çaldım ve gel komutunu aldığım gibi içeri dalmam bir oldu.

KNJ: Minji iyi misin?

Minji: İyiyim Bay Kim.

Sakinleşip Bay Kime baştan sona herşeyi anlattım.

Minji:Bay Kim ben bu çocuğu aldırmak istiyorum.

KNJ: Hayır Minji!!!

Birden bağırınca şoka girdim.

Minji:Bay kim peki ben bu çocuğu aldırmadım sonra kim bakıcak ben zaten zar zor çalışıyorum bu çocuk doğdu'mu kim bakıcak herhalde çocuk'la işe gidip gelmi'cem öyle değil mi?

KNJ: Hayır tabi ki de biz seninle evleni'cez sonra sen evde çocuğa bakarken ben de çalışıcam.
Tabi senin için de uyarsa.

Minji:Tamam evlenelim nasıl olsa ben bu hayata zulüm çekmeye geldim değil mi?Hadi onu da geçtim ailene ne demeyi planlıyorsun?

KNJ: Minji ben de bilmiyorum ama bu çocuğu babası benim öyle değil mi?

Minji:Evet haklısınız Bay Kim.

KNJ: Minji şimdi annemlerin yanına gidicez sonra onlara durumu anlatıcaz ve evleni'cez
tabi eğer senin içinde uygunsa.

Minji:Tamam bana uyar ama bu nereye kadar sürecek sizin hayatınızı mahvetmek istemem.

KNJ:Ömür boyu sürecek ve sen benim hayatımı mahvet'medin tam tersi güzelleştirdin.

Minji: Nasıl yani?

KNJ: Kısacası iyi ki hayatıma güzel bir şey geldi yani demek istediğim şey aslında bebek konusu.

Minji:Hadi o zaman gidelim artık.

KNJ:Tamam.

ZORAKİ EVLİLİK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin