Gece yatakta yatıyordum daha 8 buçuk ayındaydım.
Ama kızım hiç rahat durmuyor böyle giderse erken doğru'cam.
Daha ayını doldurmasına 2 hafta var ama durmuyor işte arada sancı giriyor ama dayanmaya çalışıyorum,arada da sancı geçiyor sonra da geri aynı ağrı giriyor artık suyum gelmeye başlamıştı tabi Namjoon da benim hem haraketlenme'me hem de kısık sesle inleme'me kıpır'dandı sonra ise o da kalktı.
Artık nefes alıp veriyor'dum.KNJ: Minji iyi misin?
Minji: Namjoon hemen hastaneye ahhh gitmemiz lazım ahhh biraz acele et nolur ahhh.
KNJ:Tamam bebek çantasını arabaya koyup geliyorum.
Ben sadece kafa sallamak'la yetinmiştim.
Namjoon hemen gelip beni arabaya götürdü.
Minji; Namjoon
KNJ: Efendim
Minji: Sakın beni ahhh doğum da yalnız ahhh bırakma tamam ahhh mı?
KNJ:Tamam Minji seni doğum da yalnız bırakmam yeter ki kızımız için dayan olur mu derin derin nefes alıp verme'ye çalış.
Sadece kafa salladım.Zaten hastaneye gelmiştik Namjoon hemen beni kucağına alıp içeri soktu sonra bağırdı;
KNJ: HEMŞİRE YOK MU KARIM DOĞUM YAPIYOR!!!
O an hemşire gelip sedye getirdi.
Namjoon da beni yatırdı ve tam elimi bırak'ıcak iken elini tuttum.
O da bu sefer hiç bırakmadı.Hemen beni doğuma aldılar.
Doktor:Hadi ıkın az kaldı.
Minji: Namjoon da gelsin.
O sırada içeri Namjoon girdi.Hemen elini tuttum.
Sonra bir ağlama sesi geldi.
Ben sonra bayıldım.HASTANE ODASI
Namjoon içeri girdi sonra arkasından hemşire geldi kucağında da benim tatlı kızım
O an hemşire kucağıma verip gitti sadece oda da Namjoon ve ben vardım bir de dünya güzeli kızım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK +18
Fanfictionİki gencin zorla evlendirilmesi veya çok zor bir şekilde kalmaları. Ortada bir çocuk var mı acaba? Bunu ilerleyen bölümlerde öğreneceğiz!!!