Evet şu anda nerdeyse bitirmek üzereyim.
........………………….........………….......
Sonunda bay Kimin bana verdiği
görevi bitirdim, toparlanıyor'dum ki birden odaya Bay Kimin oğlu kim Namjoon girdi.Minji: Bay kim benden birşey mi istiyorsunuz?
Kim Namjoon (KNJ): Evet senden bir şey istiyorum.
Minji:Ne istiyorsunuz?
KNJ:seni
Minji: Anlamadım!
KNJ: Seni istiyorum Minji!!
Bay kim şu anda çok kötü sarhoştu ve ne dediğini bilmiyordu ben de şoka girmiştim.
Bir anda kapıyı kitle'yip üzerime doğru geliyordu ve tabi ki de ben de arka arkaya gidiyordum o an sırtım sert duvar ile birleşti.
Bay kim şu anda dudağımı öpüyordu ben de karşılık vermiyordum bir anda dudağıma dişlerini geçirdi.sonra da dudağımdan ayrılıp alnını alnıma dayadı ve konuşmaya başladı.
KNJ:Minji niye bana karşılık
ver miyor'sun?Minji:Bay Kim siz sarhoş'sunuz ve ne yaptığınızı bilmiyorsunuz!!!
O an Bay Kime bağırmış'tım.
Bay Kim ise beni tuttuğu gibi masam'ın üzerine fırlattı.
Canım acıdığ'ı için birden inlemiştim.KNJ:Daha dur hemen inleme öyle altım da daha çok inleyeceksin.
Minji:Bay kim durun lütfen şu anda ne yaptınız'ın farkında bile değilsiniz.
KNJ: Minji artık çok geç.
Eğer ki benim dediklerimi yapmazsan seni çok fena canını yaka yaka becerir'im.Tabi ki ben de direniyor'dum. Bay Kim üstünü çıkarırken ben de kaçmaya çalıştım ama olmadı çünkü Bay Kim beni tuttuğu gibi geri masam'ın üzerine fırlattı ve tokat attı.
Şimdi ise benim üzerimi çıkarıyor'du artık ağlamaktan gözlerim şişmişti.
Artık Bay Kimin önünde sadece iç çamaşırlarım'la kalmıştım
Bay Kim boxer'ını çıkardı ve benim de iç çamaşırları'mı da çıkardı şu anda göğüslerimi emiyor'du.
Bir anda parmağını deliğime soktu ve sonra ikinciyi de artık ağlamaktan halim kalmamıştı bende Bay Kime yalvarıyor'dum.Minji:Bay Kim lütfen beni bırakın!!😭😭😭
Ben bunu söyledikten sonra ise bir anda içime girdi.
Sonra gel-git yaptıktan sonra içime boşaldı o sıcak sıvıyı hissettikten sonra bayıldım.……………………………………………......
Sabah gözlerimi evimde açtım çünkü bayıldıktan sonra gece gözlerimi 02:15'di şirketten hemen çıktım ve evime geldim birazcık ağrılar'ım var ama ağrı kesici içip işe gidebilirim yataktan zar zor kalkıp banyo da rutin işlerimi halledip üstümü de giyinip işe gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK +18
Fiksi Penggemarİki gencin zorla evlendirilmesi veya çok zor bir şekilde kalmaları. Ortada bir çocuk var mı acaba? Bunu ilerleyen bölümlerde öğreneceğiz!!!