Minji hala uyuyordu ama ben de onu izlemeye başladım bugün işe gitmeyip Lisa'ya ve karıma ben bak'ıcam.
Lisa'yı hemen odasından alıp yatak odasına getirdim.
Minji daha yeni kalkıyor'du hemen Lisa'yı yanına koyup diğer tarafına geçtim.
KNJ: Günaydın güzelim
Minji: Günaydın
Hemen Minji'yi dudağından öptüm o da bana şaşırmış gözlerle bakıyordu.
KNJ: Aşkım neden öyle bakıyorsun ki seni öpe'mez miyim?
Minji: Namjoon öpebilirsin.
Lisa:Anne seni çok özledim.
Lisa birden ağlamaya başladı.
Minji:Ben de seni özledim kızım.
Lisa'yı kucağına alıp ona sarıldım. Sonra onu susturmaya başladım.
Minji: Tamam Lisa artık ağlama bak hem yanındayım.
Lisa biraz susmuştu.
Lisa:Anne tamam ağlamicam da ama ben çok acıktım.
Minji: Tamam o zaman aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başlayalım,hem senin sevdiğin şeyleri de yapı'cam ama yemeğini bitirir'sen anlaşıldı mı?
Lisa:Tamam o zaman ben de ne var ne yok hepsini yerim sen de benim sevdiğim şeylerden yaparsın.
Minji: Anlaştık küçük ortak.
Lisa:O zaman tamam anneciğim.
Lisa'yla bazen böyle anlaşır'dık.
Minji: Küçük ortak elini yüzünü yıkadın mı?
Lisa: Hayır anne!
Minji:O zaman çabuk banyoya gidiyoruz.
Ben Lisa'yla beraber yataktan kalkıp banyoya gittik.
Hemen suyu açıp elimizi yüzümüz'ü yıkıyor'duk ki,birden birbirimize şu atmaya başladık.
Namjoon birden içerden gelince Lisa babasına şu attı.
Tabi beni de gülme krizine girmiştim.KNJ:Siz ne yapıyorsunuz burada?
Minji:Ya oyun oynuyoruz ne yapmamızı istiyorsun?
KNJ: Kahvaltı hazırlayın yani açlıktan öleceğim.
Minji: Tamam artık Lisa bu kadar oyun oynamak bence yeter baban haklı.
KNJ:Biraz çabuk olun isterseniz?
Minji: Tamam Namjoon!Lisa çabuk odana git ve beni bekle!
Lisa:Tamam anne!
Lisa odasına gitmişti,ben de tam banyodan çıkı'cak iken Namjoon beni durdurdu.
KNJ: Minji bak bu çocuğu sen büyütüyor'sun bir şey demiyorum ama yani biraz onun yanında düzgün davran,hal ve hareketlerine dikkat et. Sen böyle yaptıkça çocuk birbirimizi sevmediği'mizi zannett'cek.
Minji: Namjoon tamam çocuğun yanında haraketleri'me dikkat ederim ve zaten birbirimizi sevmiyoruz.
Hemen Namjoon'un yanından transit geçip dolabın karşısına geçtim ve hemen üzerime eşofman takımımı giydim.
Odadan çıkıp kızımın odasına gittim.
Minji:Lisa kızım!
Lisa'ya sesleniyor'dum ama ortalıkta yoktu, kıyafetleri de yerdeydi. Üstünü değiştirmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK +18
Fanfictionİki gencin zorla evlendirilmesi veya çok zor bir şekilde kalmaları. Ortada bir çocuk var mı acaba? Bunu ilerleyen bölümlerde öğreneceğiz!!!