İşte bugün nikah günü sonra ise Namjoon ile onun evine gidicez.
……………………….……………....…........
Nikah oldu bitti ve geldik şu anda gelin'liğimi çıkardım ve duşa girip çıktım sonra ise Namjoon' da duşa girip çıktı.Şu an ise salonda oturmuş Namjoon'un bebeğimizi sevmesini izliyorum.
Bir anda bir bağırdım Namjoon bile şaşırdı.Minji:Ayyyy sıkıldım valla!!
KNJ: Minji iyi misin?
Minji: Evet iyiyim ne oldu ki?
KNJ: Minji daha demin niye bağırdın?
Minji:Ne yapim bunaldım yani bende bağır'mam normal değil mi?sen şu halimi görmüyor musun?
KNJ: Minji bunalmış olabilirsin ama halinde ne var ki?
Minji:Bir de soruyor musun? Zorla evlen'dik bir çocuk yüzünden ne güzel aldırıcak'tım ama izin vermedin.Ben daha nasıl çocuk bakılır bilmiyorum bir de bu yaşta anne oldum keşke o şirkete hiç gelmemiş olsaydım!!!!Yeter artık bıktım yaaa.
KNJ: Minji bir sakin ol ben halimden memnun'muyum?
Minji: Namjoon ben bu çocuğu doğurmak istemiyorum ya hayattan yoruldum kimse beni anlamıyor nasıl olsa herkes beni bir şey zannediyor.
Namjoon bir anda bana sarılıp sakinleştirmeye çalıştı artık ağlamaktan gözlerim şişmişti ağrım vardı yine bu sefer de ben Namjoon'a birşey anlatmaya çalıştım.
Minji: Namjoon
KNJ: Efendim
Minji:Ağrım var benim yatak odasına çıkmama yardım eder misin?
KNJ:Tamam şimdi kendini bana bırak tamam mı?
Minji: Tamam!
Ben daha ne olduğunu anlamadan Namjoon beni kucağına alıp odaya çıkardı ve şu anda karnıma masaj yapıyordu.
Karnımın ağrısı azıcık geçmişti.Minji: Namjoon birazcık ağrım geçti.
KNJ: İyisin değil mi?
Minji: İyiyim! Hadi sen yat benim yüzümden uykusuz kaldın.Azıcık yat dinlen yarın şirkete gidiceksin.
KNJ:Minji bir şey olmaz ben bebeğim için yapıyorum bunları biliyorsun.
Minji: Teşekkür ederim bebeğimin adına Namjoon.
KNJ: Rica ederim Minji.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK +18
Fanfictionİki gencin zorla evlendirilmesi veya çok zor bir şekilde kalmaları. Ortada bir çocuk var mı acaba? Bunu ilerleyen bölümlerde öğreneceğiz!!!