Tujuh🍰

2.3K 31 0
                                    

Anne menyalakan lampu nion yg baru dipasang di kamar barunya.

" syukur akhirnya siap juga.."

Anne merebahkan badan ke atas katil.

Anne baru sedar akan sesuatu..

" dimana Noah? "






☁☁☁







Anne berhenti pada sebuah pintu belakang rumahnya, rasanya Anne belum pernah masuk ke dalam tempat ini.

Pintu juga berkunci.

Oleh rasa penasaran Anne berusaha membuka pintu tersebut dengan gugusan kunci yg di berikan oleh bekas pemilik rumah banglo tersebut.

5 minit.. 20 minit.. 30 minit masih juga gagal.

Anne mengeluh semua kunci telah di pakai namun semuanya gagal untuk membuka pintu tersebut.

" wahai kunci kau harapan terakhir.. Tolonglah beri kerjasama.."

Anne berbicara pada kunci yg tinggal satu sahaja itu.

Anne menemui kunci itu saat membersihkan kamar barunya.

Anne secara tidak sengaja telah menjatuhkan sebuah kot lama yg mungkin dimiliki oleh pemilik rumah banglo terdahulu atau anak bangsawan rumah itu dulu sewaktu tinggal di kediaman itu.

Namun Anne lebih yakin yg kot itu milik anak bangsawan rumah banglo itu dulu kerna kot itu sepertinya kot penuntut university.








Keck.. Ngkkkk...








Pintu berhasil dibuka lalu mengeluarkan bunyi keriukan insel pintu yg menandakan telah lama tidak di buka.

Anne mengibas-ngibas wajahnya dari habuk yg berterbangan diudara.

Nampaknya ada satu lagi ruangan yg Anne belum bersihkan, iaitu ruangan tersebut..









See you next chapter...💜

Thank you for reading..📖

Fold In Love With Ghost Guy.Where stories live. Discover now