Enam belas🍰

1.6K 24 0
                                    

Anne baru tiba di hotel yg di boxing secara on line di Paris.

Dia melihat jam pada telefon.

Anne masih ada setengah jam untuk bersiap sebelum menghadiri pertemuan antara duta-duta negara hebat untuk membincangkan hal perkerjaan.

Dalam 5 tahun ini, Anne telah berjaya dalam business menjual kek. Dia berjaya memecah pendepatan bersih satu million dalam setahun.
Namun kejayaan yang diperolehinya masih belum dapat mengisi ruang kosong yang telah menemaninya sejak 5 tahun itu.


☁☁☁


Anne menarik nafas lega setelah urusan di pembincangan itu selesai.

Selepas sahaja makan malam Anne terus pulang ke kamar hotel. Badannya perlu di rehatkan.

Ketika melewati lobi hotel, Anne bertembung dengan seorang lelaki yang tidak asing.

" Anne.. Kebetulan.. "

"Sir Noah Lee Alen"

"Oww please it's to formal....just call me Noah.."

"Sorry about that.."

" it's okey..may i know what you doing here?"

" I have a meeting here..and you?"

" Same like you.."

Anne memohon diri pada Noah untuk pergi terlebih dahulu kerna merasakan badannya letih dan perlukan rehat.

Noah mengerti lalu mereka mengucapkan salam pisahan dan berjanji akan bertemu semula.

Di kamar tempat Anne berada dia baru selesai menyegarkan diri.
Kerna matanya tidak lagi mahu untuk lelap,
Anne menuju ke kolam renang yg berdekatan dengan kamarnya. Tempat itu sunyi kerna saat itu.

Anne memasukan kakinya pada air kolam lalu pejamkan matanya. Kedinginan Air kolam membuat hati Anne sedikit berkurang akan rasa rindu terhadap Noah.

Di lain arah terlihat ada seorang lelaki sedang berbual dalam telefon.
Kehadirannya tidak di ketahui oleh Anne.














See you next chapter..💜

Thank you for reading..📖

Fold In Love With Ghost Guy.Where stories live. Discover now