lapan Belas🍰

1.9K 31 2
                                    

Cinta beza dunia memang menyakitkan.

Saya begitu mencintai pemuda berbadan dingin bernama Noah.

Sejak mula dan sampai bila-bila.. Noah adalah pahlawan, pembimbing dan pemberi cinta jarak yg berbeza.

Kerna pemuda Noah ini saya belajar sesuatu yg di panggil pertemuan, kesetiaan,kerinduan ,kesakitan dan perpisahan.

Biar kini saya telah dimiliki oleh dia yg juga bernama "Noah", satu-satunya lelaki yg sama seperti Noah sang cinta pertama.

Jauh di sudut hati pasti ada satu ruang terindah buat lelaki bernama "Noah" di kehidupan sisa hidup Ku.

Saya akan selalu mengingatinya biar kelak saya menutup mata.

Di kehidupan kini saya mungkin di miliki oleh Noah Lee Allen tapi saya percaya ketika di kehidupan lain Noah pertama Ku akan menjadi suamiku.

Kerana saya mencintainya dan akan tetap mencintainya... Selamanya..🌈


~Pov Author.~

Pasti tidak adil bukan,
Kerna dia yang pertama Kita kenal akhirnya tidak menjadi milik Kita, Tapi apa kalian percaya bahawa yang pertama bukanlah yang terakhir dan yang terakhir bukanlah yang penamat.
Mencintai bukan bererti harus memiliki namun harus saling menghargai dan percaya jika dia bersama Kita akan lebih baik dia bersama orang lain.




Thank you..🌹

Fold In Love With Ghost Guy.Where stories live. Discover now