+22+

1.3K 88 62
                                    

Jimin bugün ailesini ve beni hiç yanından ayırmadı. Tek tek hepimizin kolları arasında uyukladı. Yemek masasında hepimizi ne kadar sevdiğinden bahsetti. Neden böyle yaptığını bilmiyorum. Ne zaman sonu olacağını bilmediği içindi belki de. Şimdi ise ailesine iyi geceler öpücüğü verip,yatağa benim kollarımın arasına girmişti. Minicik olan bedeni kucağımda kayboluyordu resmen. Burnunu boynuma sokmuş orada nefesleniyordu. Ben ise saçlarına bir öpücük koyup saçlarını okşamaya başladım. Boynuma vuran nefesi belli bir ritim tutturduğunda uyuduğunu anladım ve ona kendime daha çok çekerek sıkıca sarıldım. Birkaç dakika sonra bende uykuya yenik düşmüştüm.

     YAZARDAN

İki melek birbirine sarılmış uyuyorlardı. Ama artık bir meleğin oradan ayrılma zamanı gelmişti. Tanrının gönderdiği melek, Jimin'in ruhunu almadan önce güzelliklerini izledi bir süre. Sonra ise aldığı emri yerine getirmeye başladı. Ruhunu bedeninden ayırmaya başladı Jimin'in. O sırada Yoongi sanki onu aldıklarını anlamış gibi daha sıkı sarılmıştı Jimin'e uykusunda. Jimin'in ise gözünden bir damla yaş düştü ailesi için, sonra bir damla daha yaş düştü kısacık ömrünün aşkı Yoongi için, ve birkaç tane daha yaş düştü diğer sevdikleri için. Melek işini tamamlamıştı artık, Jimin'in ruhu bedeninden alınmıştı. Geriye sadece soğuk bir beden kalmıştı. Ama Jimin hissetmişti öleceğini bu yüzden ayırmadı bütün gün ailesini ve Yoongi'yi yanından.Huzurla ölmüştü sevdiğinin kollarında. Hiçbir pişmanlığı olmadan huzurla gitti gideceği yere...

İlham gelmiyor canlarım ama ilham gelmesede sizi daha fazla bekletmek istemedim. Planıma göre bir bölüm kaldı hikayenin bitmesine, Jimin ağrılarından kurtuldu şu an gittiği yerde sağlıklıdır eminim. Sizi seviyorum ve değerli yorumlarınız bekliyorum my precious~

 Sizi seviyorum ve değerli yorumlarınız bekliyorum my precious~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TINY HANDS || YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin