Büyük banyomuza baharı andıran taze bir koku hakimdi. Bu koku bana her zaman mavi rengi çağrıştırıyordu. Yüksek binalar ve uçaklarla kusursuzluğunu yitiren bir gökyüzü yerine mavinin en güzel tonunu hiçbir engel olmadan sergileyen gökyüzünü izliyor, rüzgar tenimi okşuyormuş gibi hissediyordum sanki.
Başından aşağıya yavaşça dökülen suyla birlikte gözlerini birkaç saniyeliğine kapatıp açtı. Taehyung'un elinde duran ve sırf yüzerken su fışkırtarak Siwon'u neşelendiriyor diye alınan oyuncağa uzandığında Taehyung, küvetin kenarına koyduğu kolunun üzerine çenesini yaslamış ve penguen şeklindeki oyuncağı suya bırakmıştı. Siwon, oyuncağın tepesinden su fışkırdığı her seferinde kahkahalara boğuluyordu.
Hiçbir zaman sudan nefret eden bir bebek olmamıştı. Ama Taehyung aldığı bu tip oyuncaklarla küçük Siwon'un banyo saatlerini daha eğlenceli hale getiriyordu. Kenara uzandım ve taze kokunun kaynağı olan bebek şampuanını aldım. O kadar hafif kokuyordu ki, bebek yağı ve kolonyasını da bu kokuda tercih etmiştim.
Şampuandan yeteri kadar elime döktükten sonra şu an son derece seyrek saçlara sahiplik yapan başını yumuşak hareketlerle ovmaya başlamıştım. Oyuncakla ve Taehyung'un konuşmasıyla o kadar ilgiliydi ki, sanki başına hiç dokunmuyormuşum gibi bana bakmamıştı bile.
Küveti, Siwon gireceği için fazla doldurmamıştık. Yan tarafta yaklaşık yedi adet plastik ördek Siwon tarafından terk edilmenin acısını yaşıyordu. Normalde her banyonun ilgi odağı bu plastik ördekler olurdu ama her çocuk gibi Siwon da daha yeni ve daha eğlenceli bir oyuncak gördüğünde eskisini görmezden gelmeye başlamıştı.
Başını suyla duruladıktan sonra yumuşak lifi aldım. Köpürtüp minik bedenini temizlediğimde Taehyung, Siwon'un koltuk altlarından tutarak ayağa kalkmasını sağlamış ve bana yardımcı olmuştu.
"Çıkalım artık, su soğumuştur." Vücudundaki köpükleri de suyla temizledikten sonra Siwon'u tekrar oturtmasına izin vermemiş ve sarı bornozu işaret etmiştim. Taehyung elindeki oyuncağa ve Siwon'a üzücü bir bakış atıp ayağa kalktı. Kıkırdadım. Siwon'dan daha fazla keyif alıyordu resmen.
"Keşke biraz daha oynasaydık." dedi sudan çıkardığım minik bedene bornozu giydirirken.
"Neredeyse kırk dakikadır oynuyorsunuz zaten. Bir dahaki sefere devam edersiniz." Bornozun kapüşonunu başına geçirip yanağını öptüm. Sarı, Siwon'a çok yakışıyordu. "Banyoyu toplayabilir misin aşkım?"
Başını salladı. Siwon'u öptükten sonra sol şakağıma kısa bir öpücük bırakmıştı. Ayağa kalkıp banyodan çıktığımda ve koridoru hızlıca geçip Siwon'un odasına girdiğimde kapıyı kapattım. Odanın sıcaklığı düşsün istemiyordum. Banyo yaptığında birazcık bile soğukta kalsa hastalanabilen bir çocuktu.
Bedenini yumuşak halının üzerine bırakıp dolabına yöneldim. Bezini ve kıyafetlerini çıkardıktan sonra bebek kolonyasını da almış, ardından önüne oturmuştum.
Mağazadaki en küçük bedeni almamıza rağmen bornoz Siwon'a büyük geliyordu. Minik elleri görünmüyordu. Kapüşon neredeyse yüzünün tamamını kapatacaktı. Güldüm ve yüzünün açığa çıkması için kapüşonu geriye çektim. Emziğini alıp ağzına verdiğimde keyfi yerinde görünüyordu.
"Bebeğim harika kokuyor." dedim dayanamayıp yanaklarına sulu öpücükler bıraktığım sırada. Su nedeniyle o kadar mayışmıştı ki az önce ağzına verdiğim emziğini bile yavaş yavaş emiyordu. Birazdan masaj yaptığımda iyice mayışacağına ve tüm gece deliksiz bir uyku çekip yarın öğlene doğru anca kalkacağına emindim.
Siwon'a en azından her banyodan sonra masaj yapmamızın çok iyi geleceğini söyleyen kişi doktoruydu. Bebeklere yapılan masajın solunumda yardımcı olduğunu, büyümeyi destekleyen hormonlara uyarıcı bir etki yaptığını, nörolojik gelişimi desteklediğini, bağışıklık sistemini geliştirdiğini ve stres hormonu olan kortizolu düşürüp bebeğin stresini azaltacağını tek tek anlatmış ve konu bebeğimiz olduğunda her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünen Taehyung'un oradan çıkar çıkmaz eczaneye gidip bebek yağı almasına neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Family || Taekook
FanfictionEvlenmek için Londra'ya taşınan Jungkook ve Taehyung, dört yıl sonra tekrar Kore'ye döner.