Már nagyon régen nem írtam róluk és nem is jelentkeztem itt wattpadon azóta kibővültünk egy kis babával le tudtunk egy sziget koncertet és még ezernyi dolog történt.
Talán arról sem írtam josh megkérte debby kezét, igazából úgy gondolom ideje volt már, mert amikor "nem voltak együtt én szerintem akkor is együtt voltál valamilyen szinten, mert debby nem egy éjjeli snapchat storyt posztolt arról hogy egy gördeszkázós srác megy el, és ez egyértelmű volt szerintem.Sziget... Hát sziget... AZTAROHADTÉLETBEMIVOLTOTT
Lilivel mentünk együtt Budapestre reggel Komáromban a hídon egymás nyakába ugorjunk mert bizony négy év barátság van mögöttünk, és ugye neki az első koncerte. Először is már hajnalban futottak a színpadhoz 6kor! (Külső információ)
Egy pár szót a magyar cliqueről!
Már nem az ami volt, amikor én beléptem még 100-n sem voltunk, de ma már több mint 1000-n büszkélkedünk (már aki). Őszintén van tíz ember akivel beszélek, körülbelül ennyi mert nagyon sokan az értő olvasást sem tanulták meg általánosban és csak a szavakkal dobálnak.
Na mindedj is vissza a szigetre.
Mint ahogy el várhattuk hatalmas koncertet adtak a srácok. Tehát minden a helyén volt, a közönség meg mozgatása, a vizuális technika, hang, tipikus tyler másszunk fel mindenhová ahová csak lehet. Rengetegen voltunk, szerintem meg Foo Fightersen sem volt annyi ember mint itt.
Az a pillanat mikor reggel azon gondolkozol hová állj, majd olyan helyre kerülsz hogy Josh 2 méterre dobol tőled és így nem tudod felfogni hogy ez megtörténik amira már több mint 4 éve vársz. Hihetetlen volt. Az ottani mi kis cliquenk amit össze hoztunk tökéletes volt együtt buliztunk jarkaltunk beszélgettünk.Fuhh nagyon elmentünk a srácoktól de nem baj, kiváncsi vagyok ti voltatok e és hogyan éltétek meg vagy máshoz valami hozzászólást is szívesen fogadok.
Mostmár úgy érzem vissza térek ide és hozok valami normálisan felmutatható dolgot!
Ohh! És ugye lány lesz én kis fiúnak örültem volna jobban de mint lány Hát kiváncsi leszek milyen lesz Billie Eilish forma vagy egy Madonna! Az biztos hogy jó szülők lesznek, de egy gond van az európai dolgok egy-két évre le állnak szerintem de aztán kitudja.Ui: köszönöm