Σήμερα άλλη μια συνηθισμένη μέρα. Πάλι σχολείο σπίτι ύπνος και ξανά από την αρχή. Έβαλα ένα φούτερ oversize και ένα τζιν. Έφτιαξα την τσάντα μου και πήρα κλειδιά κινητό και άρχισα την διαδρομή μου.
Α ξέχασα να σας συστηθώ. Με λένε Λυδία μένω στην Αθήνα αλλά ο μπαμπάς μου έχει καταγωγή από την California και συγγεκρημενα μέχρι τα 5 ζούσα εκεί. Στο σχολείο που πάω τώρα παλιά ήμουν από τα popular να πω έτσι παιδιά. Όμως μετά δεν μπορούσα στις εξετάσεις και παραλίγο να μείνω έτσι την επόμενη χρονιά είχα πει να αρχίζω να διαβάζω τακτικά. Αυτή ήταν η αρχή για όλα. Διάβαζα όπως ένας φισολογικος μαθητής γιατί παλιά καθόλου. Δεν έβγαινα καθημερινές με αποτέλεσμα να με λένε ξενερα φυτό κτλ. Οι υποτιθέμενο φίλοι που είχα εξαφανιστηκαν και έμεινα μόνη. Αφού δεν είχα ούτε έναν καφέ τις καθημερινές διάβαζα κι άλλο με αποτέλεσμα να γίνω ακόμα παραπάνω "φυτό" όπως με αποκαλούν. Τα Σαββατοκύριακο έβγαινα τον πρώτο χρόνο αλλά μετά ούτε αυτό γιατί να είμαι κάθε Σαββατοκύριακο μόνη λίγο κακό οπότε τέρμα και το clubing. Έβαλα λίγα κιλακια έως πολλά και να με. Ένα από τα πιο δημοφιλοι παιδιά να είναι το φρικιό του σχολείου. Αλλά φέτος θα πάμε πίσω στην California για ένα χρόνο για κάτι οικογενειακα. Εκεί θα είναι η ευκαιρία μου να αλλάξω. Βέβαια όταν γυρίσω θα πάω να μιλήσω σε κάτι παιδάκια που παθαίνουν το ίδιο με εμένα και θα τα βοηθήσω. Αυτα θέλω να κάνω τώρα τι θα κάνω. Ένας θεός ξέρει. Μετά από ένα τερτατο έφτασα μόλις μπήκα μέσα όλοι με κοίταξαν με αυτό γνωστό πλέον μισητό ύφος. Καθησα σε ένα παγκάκι και άκουγα μουσική. Μέχρι που η παρέα τον bad boy ή fuck boy όπως θέλετε πεστε τα ήρθα γύρω μου.
-Οπ φρικιό τι γίνετε όλα καλά? με κοροϊδεύει ο Αλεξ
-Σου έφαγε η γάτα την γλώσσα Λυδία?
είπε ο Χρηστος και με έσπρωξε. Τότε όλο το σχολείο γέλαγε. Παίρνω την τσάντα μου και κάνω κοπάνα. Είχα καιρό να κάνω αλλά τώρα μιας και φεύγω αύριο το πρωί θα πάω να φτιάξω τα πράγματα μου.Μπήκα στο σπίτι άφησα τα πράγματα στις θέσης τους και έβγαλα την βαλίτσα από την αποθήκη. Στην αρχή είδα τα ρούχα μου και άλλαξα γνώμη. Δεν θα τα πάρω όλα θα πάρω μερικά και θα πάρω εκεί αλλά. Έβαλα μέσα τα αγαπημένα μου τζιν,φουτερ, πουλόβερ, κάτι φούστες και τοπακια που είχα από τότε που πιστεύω ότι άμα χάσω κιλά θα τις ξανά φοράω. Αυτα στην μεγάλη βαλίτσα μαζί με παπούτσια. Στην μεσαια έβαλα τα καλλυντικά μου τα αυρολουτρα bathboms κτλ. Πολύ πιστεύουν ότι επειδή χοντρό να και διαβάζω ότι δεν περιποιουμε τον εαυτό μου. Τώρα τον περιποιουμε πιο πολύ γιατί έχω πιο πολύ ελεύθερο χρόνο. Στην μικρή βαλίτσα έβαλα μέσα το λαπτομ μαζί με την θήκη του, φορτηστες, την φωτογραφική μηχανή και τις θήκες του κινητού μου.
YOU ARE READING
Biches I 'm Back
ActionΗ Λυδία ειναι ένα κορίτσι με λίγα κιλά παραπάνω με αποτέλεσμα τα τελευταία 2 χρόνια μερικοί συμμαθητές τις να την κοροϊδεύουν και να μην έχει φίλους. Όταν όμως η Λυδία πάει California για ένα χρόνο τι θα γίνει? #1 California 15/9/2019 #1 Athens 24/1...