Παιρνουμε τους καφέδες μας και καθόμαστε σε ένα τραπέζι. Τους λέω πάνω κάτω τι έγινε και πιάσαμε την κουβέντα της 5ημερης που θα πηγαίναμε Ελλάδα. Βέβαια αυτό δεν αργούσε σε κάνα μήνα φεύγαμε και έπρεπε να πούμε με ποιους θέλουμε να είμαστε στα δωμάτια για να τα κλείσουν. Πέρασε η ώρα και φύγαμε να πάμε να βγούμε έξω με τον Σωτήρη μιας και οι άλλοι δεν μπορούσαν. Πήγαμε σπίτι του είδαμε μια ταινία συγκεκριμένα το kissing booth.
Τώρα είναι 6:30 περίπου και πήγα γυμναστήριο και μετά για μπάνιο πήγα να βρω ένα ωραίο outfit γιατί θα πάω με τα παιδιά στο mall για να φάμε και να ψωνισουμε.
Έβαλα ένα απλό outfit:
Πήρα τα κλειδιά μου και βγήκα έξω που ήταν τα παιδιά στο αμάξι του Θάνου. Μετά από κάνα τέταρτο φτάσαμε και πήγαμε brandy melville, h&m, Zara, Nike κτλ. Κατά της 8:30 που κλειναν και τα μαγαζιά πήγαμε κάτι σαν κήπο που έχει το mall να το πω στην ταράτσα και εκεί έχει και τα Μακντόναλντ. Σε κάποια στιγμή δονητε το κινητό μου αλλά δεν έδωσα σημασία. Μετά πήγαμε σε αυτα τα μικρά δωματιακια φάση σαν κουτί που βγάζεις φωτογραφιες(ξεκάθαρα δεν ξέρω πως λέγονται) και βγάλαμε όλοι μαζί αν και δεν χωραγαμε αλλά νταξ ποιος νοιάζεται? Φύγαμε και εγώ και η Ιωάννα κοιμήθηκα ε σπίτι της γτ οι άλλοι είχαν κανονισμοί για το πρωί οπότε δεν μπορούσαν. Από εχτές δεν έχω μιλήσει ιδιαίτερα με τον James όχι ότι τσακωθηκαμε ή κάτι απλά έτυχε του έστειλα μυνημα και του είπα άμα είναι να πάμε αύριο το μεσημέρι σε ένα κινέζικο που έχει ανοίξει εδώ κοντά. Εκείνη την στιγμή είδα και μια ειδοποίηση από πριν από τον Αλεξ που έλεγε πάνω κάτω το ίδιο με τον Άγγελο. Απάντησα παρόμοια και έκλεισα το κινητό. Ρε λες να θέλουν να μου κάνουν καμία μαλάκια? Πιθανό αλλά άμα κάνουν θα κάνω χειρότερη. Εντ δατ οφ μπι ε τοξικ περσον. Είδαμε λίγο on my block μιας και είχαμε μείνει και οι δύο στο ίδιο επεισόδιο. Μετά παο κάνα διωρο πέσαμε για ύπνο.
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Οι αναγνώστες μπι λαικ👁️👄👁️. Σας ξέχασα αρκετά μπορώ να πω αλλά δεν είχα όρεξη. Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο και τα λέμε καποτε
YOU ARE READING
Biches I 'm Back
ActionΗ Λυδία ειναι ένα κορίτσι με λίγα κιλά παραπάνω με αποτέλεσμα τα τελευταία 2 χρόνια μερικοί συμμαθητές τις να την κοροϊδεύουν και να μην έχει φίλους. Όταν όμως η Λυδία πάει California για ένα χρόνο τι θα γίνει? #1 California 15/9/2019 #1 Athens 24/1...