~9~

2.3K 118 8
                                    

Λοιπόν τα παιδιά έχουν γυρισει πίσω. Ώρα για να αρχίσουμε. Εχω φτιάξει έναν ψεύτικο λογαριασμό και ήρθε η ώρα να δημοσιεύσω το βίντεο. Το βίντεο δεν δείχνει εμένα αλλά ουσιαστικά κάτι έχει κάνει ο Σωτήρης και δείχνει τον Αλεξ και τον Άγγελο να φιλιούνται. Δεν ξέρω πως το έκανε αλλά το εκανε😂😂. Έχω κάνει μπάνιο και πάω για ύπνο γιατί αύριο είναι η μέρα που θα γελάω ασταμάτητα. Καληνύχτα λοιπόν.

Σημερα απόφαση δα να μην πάω σχολείο και να κάτσω σπίτι. Έβαλα μουσική και έφτιαξα πρωινο. Αφού έφαγα πήγα πάνω και ντύθηκα για να βγω.

Πήρα τηλέφωνο την Ιωάννα, την Emma, τον Σωτήρη, τον Νίκο, τον Θάνο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πήρα τηλέφωνο την Ιωάννα, την Emma, τον Σωτήρη, τον Νίκο, τον Θάνο .

Θα συναντηθούμε στα Starbucks εντομετεξυ σε 2 μήνες δηνουμε εξετάσεις. Τέλεια, α και σε 3 βδομάδες πάμε 5 ήμερη στην Αθήνα. Φτάνω στα Starbucks και παραγγελνω και περιμένω τους άλλους.

-Θεέ μου Νίκο από ποτέ έρχεσαι στην ώρα σου λέω γελώντας

-Δεν εξερω έτυχε την άλλη φορά όμως δεν θα ξανά γίνει

-Κρίμα λέω και κάθεται στην καρέκλα δίπλα από εμένα.

-Τι αλλά νέα? με ρωταει

-Τίποτα μωρέ έφυγαν και τα παιδιά τώρα κατά το βράδυ θα ανεβάσω και το βίντεο που έκανε ο Σωτήρης και όλα καλά λέω και βγάζω ένα τσιγαρο από το πακέτο μαζί με έναν αναπτυρα

-Θες? τον ρώτησα τυνοντας το πακέτο προς το μέρος του.

Ανάβω το τσιγάρο καθώς ακούω προσεκτικά τον Νίκο να λέει για ένα κορίτσι που τους έχει κάνει εντύπωση. Την Φενια. Είναι γλυκό και καλό κορίτσι από ότι αχω καταλάβει και διαβάζει. Είναι πιο πολύ τύπος του κοριτσιού μπαρμπι με την καλή την ενια. Ροζ πραγματα κτλ. Μετά από κάνα πεντάλεπτο ήρθε και η Ιωάννα με τον Θάνο. Ου κάτι παίζεται μεταξύ τους στάνταρ.

-Καλός τα πιτσουνακια λέει ο Νίκος κοροϊδευτικα.

-Φίλε κάνε καμιά σχέση με την Φενια και άσε μας λέει γέλωτας ο Θανος.


....

Είμαι σπίτι εδώ και ώρα και σκεφτομαι τον Άγγελο. Με κορόιδευαν μεν αλλα εγώ τον ήθελα λίγο τωρα δεν ξέρω αλλά και πάλι νιώθω κάπως. Μπα βλακειες λέω αλλά και ο Αλεξ ομορφηνε. Τι λέω Θεέ μου ακούγομαι σαν τις θείες που έχουν να με δουν από τότε που ήμουν δέκα που λένε "α ψήλωσε εσύ" "α ομόρφυνε" λες και θα έμενες τα ίδια σκατα εκατό χρόνια μετά.

Biches I 'm BackWhere stories live. Discover now