Όσο τα παιδιά είναι σε μουσεία εγώ έχω πάει με την Ιωάννα και την Emma στα Starbucks. Εντομετεξυ τα ραστα τα είχα κάνει μαζί με την Ιωάννα.
Ιωαννας
-Ρε ο Άγγελος είναι κούκλος λέει η Emma
-Ναι ρε
Ο Άγγελος ήταν το παλιό μου crush.
-Ταιριαζεται λέει η Emma παλι
-Ότι πεις λέω. Αα κορίτσια πρέπει να φύγω γιατί θα τους δειξω το aquarium.
-Οκ φιλια
Τους έδειξα μερικά ψάρια που ήξερα μέχρι να έρθουν οι ξεναγό και τώρα εγώ είμαι πίσω πισω και τοςυ ακολουθώ. Με πλησιάζει η Θαλια (πάλαι κολλυτη)
-Κούκλα είσαι και πάλι Λυδία μου λειε χαρωπα
-Πουτανα άδειασε μου την γωνία λέω και φεύγει.
Γελάω με την κίνηση της και συνεχίζω να ακολουθώ τους άλλους. Σε κάποια φάση ο Νίκος βρίσκεται δίπλα μου. Με κοιτάει επίμονα εδώ και ένα τέταρτο.
-Βγάλε φώτο λέω ειρωνικα
-Αλλαξες
-Το ξερω
-Ομορφηνες
-και αυτό το ξέρω λέω και γελαω
-Κάτι που να μην ξέρεις?
-Άμα όλα σου κιλά είναι η μαλάκια που έχεις στο κεφάλι σου ή είναι και οι μυς λέω γελώντας.
Ειαμι σπίτι μου και μόλις έκανα ένα ωραιότατο μπάνιο. Βάζω τις πιτζάμες μου και ανοίγω το λαπτοπ να δω καμία ταινία. Βάζω το Jocker που έχω ακούσει ότι γαμαει.
Είμαι στην μέση της ταινίας και έχω να πω ένα πράγμα. ΑΥΤΉ Η ΤΑΙΝΊΑ ΑΠΛΑ ΓΑΜΑΕΙ, ΝΑ ΠΆΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΊΤΕ.
Ντιν ντιν
Ποιος τολμάει να μου χαλάσει την ταινία. Θα τον αποκεφαλισω. Ανοίγω την πόρτα και ανοίγω τον μαλάκα τον Αλεξ.
-Τι θες?
-Ήθελα να σου πω εκμερους όλως μια μεγάλη συγνώμη λέει με κατεβασμένο το κεφάλι.
-Αλήθεια τώρα που λεπτινα και μπορειται να κυκλωφορητε μαζί μου ζητάτε συγνώμη? Όχι όχι. Λοιπόν ακούω αγοράκι μου και πεστο και στους άλλους τους μαλάκες. Εγώ δεν συνγωρω εύκολα για αυτό πηγαιντε να γαμηθειτε και εμένα αφήστε με. Με αγάπη Λυδία.
Λέω και του κλείνω την πόρτα στα μούτρα. Αχ τι ωραία είναι να έχεις το πάνω χέρι. Τώρα θα παίξουν το δικό μου παιχνιδι😏😏
YOU ARE READING
Biches I 'm Back
ActionΗ Λυδία ειναι ένα κορίτσι με λίγα κιλά παραπάνω με αποτέλεσμα τα τελευταία 2 χρόνια μερικοί συμμαθητές τις να την κοροϊδεύουν και να μην έχει φίλους. Όταν όμως η Λυδία πάει California για ένα χρόνο τι θα γίνει? #1 California 15/9/2019 #1 Athens 24/1...