Pov. Toby
Na een hele poos gepraat te hebben vond ik het wel weer tijd om weg te gaan. Ik zei gedag en klom het raam weer uit. Voor ik terug naar de mainson ging liep ik eerst langs het huis van Thirsa. Ik klom naar boven en glipte door haar raam. Voorzichtig keek ik in de kamer van haar ouders en zag dat ze gewoon lagen te slapen?! Hoe kan dat dacht ik bij mezelf, ik had het toch goed gehoord dat Jeff naar haar huis zou gaan? Dat heb je zekers goed gehoord Toby. Als door een adder gestoken draaide ik me om naar de stem. JEFF?! Ik moest heel erg mijn best doen om niet te schreeuwen. Ja dat zie je goed. Fluisterde Jeff terug. Maar.. jij.. het huis.. hoe dan?? Ik zag hoe jij 'onopvallend' naar dit huis rende en door het raam klom. Ik was benieuwd wat je aan het doen was dus bleef ik op een afstand kijken, maar ik had nooit gedacht dat jij haar zou waarschuwen. Zei Jeff erg rustig tegen mij, te rustig als je het mij vraagt. Ja ehuu n-nou dat komt , ik dacht.... Ik kon niet uit mijn woorden komen om Jeff te vertellen wat ik van plan was. Wat dacht je Toby? Slender zou het denk ik niet zo leuk vinden als hij krijg te horen dat jij iemand hebt gewaarschuwd. Zei Jeff nog steeds te rustig. Maar ik heb een deal voor je. Ik wist niet hoe ik moest reageren, Jeff zag dat en praat dus door. Als jij haar zo ver krijgt haar eigen ouders te vermoorden beloof ik je op mijn mooie glimlach dat ik niets vertel. Ik liet de woorden even in zinken en dacht na over zijn aanbod. En wat nou als ze het niet doet? Vroeg ik aan Jeff. Dat zie je van zelf wel. Na Jeff dat zij was hij weg.
Ik wist even niet meer wat ik nou moest doen, moet ik het vertellen of voor me houden? Ik was zo verdwaald in mijn gedachten dat ik niet het niet door had dat de zon al weer op kwam. Ik rende snel naar de mainson toe. Toen ik binnen kwam negeerde ik iedereen en liep meteen naar mijn kamer. Ik plofte op mijn bed en veel gedachten spookte door mijn hoofd. Ik wist even niet meer wat ik moet doen.
heeyy iedereen, omdat mijn verhaal toch nog gelezen word doe ik heel erg mijn best verder te schrijven. Dit kan misschien wel betekenen dat het korte hoofdstukken zijn. Ik heb weer een idee wat ik zou kunnen doen, maar als jij nog iets weet hoor ik het graag. toedelss
JE LEEST
creepypasta mijn verhaal
Horrorik gebruik bestaande povs ik maak mijn verhaal ervan en ik hoop dat jullie het leuk vinden zo ja laat het dan weten alsjeblieft ps ik heb dyslexie