Pov. Thirsa
Ik was bezig in mijn kamer toen ik buiten en vreemd geluid hoorde. Ik stond op een ging kijken.
Het was een jongen die half om mijn boom hing. Ik keek hem aan alsof hij gek was, ik bedoel wie klimt er nou in een boom bij iemand anders in de tuin!?
Hij gebaarde dat ik het raam open moest doen dus deed ik dat. Ik was wel benieuwd wat dit voor geks zou worden. Hij begon te praten nadat ik stil bleef en had het over gevaar ofzo.
Ik luisterde niet goed hij hing er te grappig bij. Omdat zijn gezicht best serieus was leek het me beter hem binnen te laten zodat ik niet afgeleid werd door zijn boomklimkunsten.
Hij begon het weer over te hebben dat ik moest oppassen voor iets maar hoe en wat precies kon hij me niet vertellen. Omdat het allemaal maar erg raar en apart is. Een klasgenoot die opeens in je boom hangt en je waarschuwt voor iets wat je niet mag weten.
Ik geloofde er niet veel van en was er ook best nuchter over. Wel was ik nieuwsgierig wat het gene is dat hij me niet "kan" vertellen.
Nadat ik heb gerust heb gesteld door te zeggen dat ik zou oppassen en voorzichtig zou zijn verliet hij mijn kamer weer door het raam via de boom. Aparte gast is dat toch, zit hij daarom zo vaak alleen op school?
Zo sorry. Ik ben zo druk met mijn eigen leven en school en gedoe dat ik het verder schrijven vergeet of er bij in schiet. Ik weet ook niet zo heel goed welke kant het op gaat met het verhaal of wat ik nog kan gaan doen. Ik wil hem blijven updaten en doe m mijn best hem zo leuk mogelijk te maken. Tips of tops zijn altijd welkom
JE LEEST
creepypasta mijn verhaal
Horrorik gebruik bestaande povs ik maak mijn verhaal ervan en ik hoop dat jullie het leuk vinden zo ja laat het dan weten alsjeblieft ps ik heb dyslexie