1

172 11 4
                                    

Pov thirsa

Bha ik loop de trap op en smijt de deur van mijn kamer dicht boos ga ik op mijn bed zitten en ik begin spontaan te huilen, mijn ouders zeiden altijd dat ze ons gelijk zouden behandelen mijn broer mijn broertje en mij maar mooi niet dus! Mijn broertje word altijd voor getrokken en hij is meestal zo irritant hij weet je altijd zo uit te dagen dat ik de gene ben die op zijn kop krijgt maar dat is ook met mijn broer ik krijg altijd op mijn kop of ik moet bewijs hebben dat ik het niet was en soms wil  ik het liefst zijn nek wel omdraaien echt, maar goed vandaag was het weer zo ver mijn broertje leon kreeg een mobiel die zelfs groter is dan die van mij en ik heb hem zelf gekocht de eerste mobiel die ik kreeg was een schuif en die had mijn broer ook gekeregen, maar hij krijgt die omdat ze allemaal zulke mobiele hebben. Een hele slechte smoes want toen ik mijn mobiel kreeg hadden ze ook allang een andere! Hij word altijd voorgetrokken echt super gemeen, dus had ik maar een smoes verzonnen zodat ik naar boven kon ik zei dat ik moe was maar dat was niet zo ja moe van al dat gedoe. Ik had de neiging om naar beneden te gaan en het grootste mes te pakken en ze neer te steken want dan zouden ze wel anders praten. Maar ondertussen was ik best moe geworden dus ik kleede me om om tegaan slapen.

Sorry voor het korte hfds, Ik hoop dat julie het leuk vinden laat wat achter in de reacties en let niet op de spelfouten ik heb dyslexie

creepypasta mijn verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu