3

94 6 1
                                    

Pov. Toby

Ik werd wakker en heel even wist ik niet meer waar ik was. Toen schoot het weer omhoog ik lig nog steeds bij het meisje in bed. Na even nadenken over wat ik zou gaan doen, besloot ik te wachten tot ze wakker zou worden en misschien alsnog te schrikken. Ik lig  nog even en besluit toch uit bed te gaan omdat ik me begon te vervelen. Ik wou net uit bed stappen toen ik weer terug werd getrokken door een paar armen, fijn dacht ik nu begon ze me ook nog te knuffelen in haar slaap. lekker is dat kan ik ook nog weer eens niet weg, maar stiekem vond ik het eigenlijk heel niet erg. Ik was diep in gedachten verzonken toen ik naast me iets voelde bewegen. Langzamerhand werd ze wakker en keek ze me met slaperige ogen aan en ik begon haar ook aan te staren. Zo staarde  we elkaar nog een tijdje aan. Het leek er op dat ze nu pas door kreeg dat ze me nog steeds aan het  knuffelen was want ze werd rood en liet me snel los. We hoorden iemand kwam naar boven komen en ze zei dat ik onder het bed moest gaan ligen dus deed ik wat ze zei. Ik kon mee luisteren naar wat er werd gezegd en opzich snapte ik best dat ze zo reageerde op de reactie  die van haar moeder was, toen haar moeder weer weg was gegaan en voor ze zich om kon draaien was ik al weer onder het bed vandaan , we keken elkaar even aan en toen zei ik dat ik snel weer eens moest gaan en voordat ze wat kon zeggen was ik al weer verdwenen .

Pov. Thirsa

Ik werd wakker en met nog slaperige ogen keek ik naar de jongen voor me, het duurde heel even en ik wist weer wat er gebeurt was, maar we bleven elkaar best lang aanstaren. Na een poosje merkte ik pas dat ik hem knuffelde o shit dacht ik bij mij zelf en liet hem los en ik voelde me rood worden. Net op dat moment kwam mijn moeder de trap op lopen en ja dat kan ik horen aan de voetstappen. Ik vertelde Toby dat hij onder mijn bed moest gaan liggen om zich te vertoppen. Hij lag er echt net onder op het moment dat mijn moeder de deur van mijn kamer open deed. Goedemorgen schatje begroeten ze mij. Ik keek boos naar mijn moeder en zei heb ik geen recht op een beetje privacy!? Ik liep hier misschien wel naakt rond ofzo en dan duw jij leuk mijn deur open terwijl iedereen mij dan kan zien! Waar op mijn moeder antwoorden ook Goedemorgen je bent zeker met je verkeerde been uit bed gestapt en ze deed de deur dicht. voor ik kon zeggen dat het veilig was stond Toby al weer voor me, we staarde even naar elkaar en net toen ik wat wou zeggen zei hij ik moest maar weer eens gaan en poef weg was hij.

creepypasta mijn verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu