Knight Arrow sampai ke sekolah pada pukul 7.00 pagi. Tak boleh lah lambat² sbb Mukhris dan Ian pengawas sekolah manakala Amir dan Uzzam hanya pelajar biasa.
Walaupun begitu,mereka x pernah lagi langgar peraturan.
Buka sahaja pintu kereta,bunyi riuh suara pelajar perempuan kedengaran. Yelah, #dak² hot,fullpackage.
Btw,harini dorang hanya menaiki sebuah kereta milik Uzzam,yg lain malas nk drive,jimat minyaklah katakan😂. Lagipun diorang tinggal serumah mcm DS. Pemberian datuk Uzzam.
'Vroom...vroom..vroom'Bunyi ekzos motor berkuasa tinggi kedengaran. Semua mata pelajar termasuk KA tertumpu ke arah tersebut.
4 buah motorbike mula masuk ke dalam perkarangan sekolah dan memarkingkannya di parking khusus. Hanya org tertentu jer yg boleh parked sini.
Semua tertanya-tanya menunggu helmet yg dipakai oleh gerangan² itu.
"Woi,korang x nampak ke tempat parking tu hanya utk pelajar tertentu jer."kata Ku Arisya,leader TheSha'sBabes tiba². Yang lain hanya mengiyakan.
Gerangan² yg menunggang motor tadi terus shj melangkah turun drp kenderaan masing² secara serentak. Lalu menanggalkan helmet masing².
Semua yg ada di situ terkejut melihat muka yg amat dikenali itu begitu juga Knight Arrow. Yes..ianya ialah Dangerous Shadows,kumpulan yg digeruni oleh semua pelajar GH(galaxy highschool)juga pelajar luar.
Namun tiada yg tau DS actually for Dark Shadows,kumpulan mafia yg ditakuti oleh semua kumpulan lain kerana kekejaman dlm menjalanlan misi.
Tp,KA terkejut sbb gadis² tu adalah gadis yg diminta utk mereka perhatikan oleh Tuan Xander.
"Sape tu wey,mcm gadis yg kita perlu perhati jer,"kata Ian.
"Haah..itu mereka. Asal tanya,takkan x ingat kot?"tanya Amir.
"Tak lah. Kenapa pucat semacam jer budak² lain?"
"Hurm,betul jugak tu."celah Muhkris. Dia pon pelik.
Sehinggalah.....
"Wei, DS dhow,"
"Takutnya aku. Tgk muka diorang yg creepy tu."
"Huuu..tegak bulu roma aku,"
KA terkejut. Gadis² tu DS,dan diorang ditugaskan utk jaga DS. Kumpulan yg famous di kalangan pelajar. Seriously?!
'Apa motif Tengku Xander arahkan kami utk jaga kumpulan ni?'getus hati Uzzam hairan.
Ahli DS pun berjalan selamba dan berhenti betul² bersebelahan KA. Jauhlah jugak. Dalam 1 meter.. hehe😅
Walaupon dlm keadaan sejauh itu, Knight Arrow masih dpt merasakan aura yg amat menakutkan. Huuuu~~~
"Asal rasa seram semacam jer wey,"ujar Amir tiba² dgn perlahan. Yg lain hanya angguk tanda setuju.
YOU ARE READING
Dangerous Love
AcciónKembalinya satu kumpulan ke tanah air atas suruhan orang tersayang. Namun tiada yang tahu bahawa mereka kembali dengan strategi membalas dendam. Tiada yang tahu akan rahsia itu. Identiti diri disimpan rapi supaya tiada yang mengetahui. Dendam?! Ata...