[-15-]

150 12 1
                                    

Бэлхүүснээс татаад өөртөө наах тэр мөчид цаг хугацаа зогссон мэт...

Миний нүд рүү ширтэх түүний нүд миний энгэр лүү шилжихэд би сандран түүнийг өөрөөсөө түлхэн хацар руу нь алгадахад Хаалга онгойн Хусог ах гайхсан харцтайгаар бидэн рүү харахад би сандарсан царайгаар товчоор буцаан товчлоход Ахын царай ширүүнээр хувирч"Юу вэ?"гэсээр Жонгүгийг цохиход би ахыг цээжээр нь тэврээ түлхэн"Ахаа байж бай л даа..."гэж хэлэхэд тэр үгэнд орсонгүй...

Би түүний гэдсэнд хүрээд"Хүүё агаа....Та Гэдэсний булчинтай байсан юм уу?"гэж хэлэн ахаас холдвол Жонгүг Хусог ах хоёр над руу гайхсан харцаар харахад нь би"Хусог ах таны бодож байгаа юм болоогүй ээ...Угаалгийн өрөө хайж байгаад андуураад ороод ирсэн байх.Би пормоо солих гээд л...Тэгээд ороод ирэхгүй юу?"гэж учраа тайлбарлан хэлвэл ах"Орж ирж байхад алгадсан чинь хачин юм???"гэсээр хариулт нэхсэн харцаар харахад нь би Жонгүг руу хараад"Энэ нь...Энэ болохоор нөгөө....ААН БИЕ БИЕНЭЭ АЛГАДАЖ ТОГЛОСОН ЮМ!"гэсээр долоовор хуруугаа гозойлгон хэлвэл Тэр хоёр над руу сонин харцаар харна...

Гэдэс минь хоржигнох нь мэдэгдэхэд би"Өлсөж байна.."гэсээр ах руу харвал Ах"Хоол...Хийж байгаа шдээ..."гэж хэлээд өрөөнөөс гараад гал тгооруу гүйхэд нь би юм дуугаралгүй Жонгүгийг түлхэн өрөөнөөс гаргаад хаалгаа цойжлон хувцсаа солив...

Сул хар өнгийн бэлтгэлийн өмд,Томдсон цагаан юүүдэнтэй цамц өмсөөд нүдний шилээ зүүн өрөөнөөсөө гарах гэсэн ч хичээлийн шиээнийхээ шургуулганаас Уруул өнгөлөгчөө хайхаар түр саадав...

1 л шургуулга Цоожтой байхыг анзаараад Компютэр араар ямар нэгэн түлхүүр хайхад ширээний ард унасан байхыг харан гараа оруулан авах гэсэн ч гар хүрсэнгүй...

Ширээгээ бага зэрэг урагшуулвал Гэнэт Хаалга чангаар нүдэж"Хоолоо ид!Жонгүг хүлээгээд байна!"гэж хэлэхэд нь би гараа аван дээш босохдоо Компютэрээ санамсаргүй унагаах нь тэр...

Цочиж айсандаа ч тэр үү?Өөрийн мэдэлгүй хашгирахад Ахын санаа зовсон бололтой"Хөөё Яасан бэ?Зүгээр үү?хаалгаа онгойлго!"гэж хэлэн чангаар хаалга нүдэхэд нь би үүнд нь төвөгшөөж унасан компютэрнийхээ дэлгэцийг хартал...

Хагарцан байхыг хараад"Энэ чинь их үнэиэй авсан шдээ..."гэж амандаа үглэн газар суутал Хаалга эвдлэн орж ирэх Жонгүг"Юу вэ?Яасан юм?Зүгээр үү?"гэж амьсгаадан хэлэхэд нь би"Юу вэ?Хаалга эвдэлчихэж байгаа юм уу?"гэж асуутал Хусог ах түүний цаанаас зухуйн толгой дохиход миний ууртай ширүүн царай инээмсэглэлээр дүүрэн"Яагаад ийм хөгжилтэй санагдаад байгаа юм?"гэж хэлвэл тэд ч мөн намайг даган инээмсэглэлээ...

Жонгүгийн инээж байгаа төрхийг хараад би дээш босоод"Чи инээдэг байсан юм уу?"гэж хэлэхэд нь түүний жаргалтай инээмсэглэл маш хурдан ширүүнээр хувирав.



Бид хоолны ширээний ард суун хооллоход Хусог ах"Жонгүг аа...Чи үнэхээр зоригтой хүү юм."гэж хэлэхийг нь сонссон Жонгүг гайхсан харцаар ах руу харахад Ах"Би их зөөлөн сэтгэлтэй болохоор Хатуу ч үг хэлдэггүй.Бас эд зүйлс ч эвдлэдэггүЙ...Зүгээр гамнаал эсвэл Хайрладаг..."гэсээр инээмсэглэхэд Жонгүг халбагаа тавиад"Би хэн нэгнийг хайрладаггүй.Бас гамнадаггүй."гэх түүний хүйтэн хөндий үгийг сонсоод Би"Магадгүй чиний зүрхийг цохилуулдаг хүн байж л таараа....Тэр хүнийг чи хайрлана...байх"гэж хэлээд инээмсэглэхэд Жонгүг над руу хараад юм дуугаралгүй ширтэхэд би худлаа инээмсэглэн"За би болчлоо..."гэж хэлээд аягаа янзлахад Жонгүг ширээнээс босон аяга тавгаа бариад"Амттай хоол байлаа.Баярлалаа Би аягаа угаах уу?"гэж хэлэхийг нь сонсоод би толгой сэгсрэн"Хэрэггүй ээ Чи одоо яв даа..."гэж хэлээд түүний аягийг аван гал тогоо гоо цэвэрлэнэ.

Ах утсаараа оролдсоор шиэрээнээсээ босоод юм хэлэлгүй цаашаа явахад нь би аягаа янзлан зогсолоо....

Тэнгэрт од түгэж хавирган сар тэнгэрт гэрэлтэх тэр мөчид Жонгүг минийй хажууд жаргальай нь аргагүй инээмсэглэхэд нь миний зүрх яагаад ч юм хүчтэй цохилно...

Түүний хэлэх үгийг бодон түгшиж сандрахдаа миний хацар алим мэт улайж эхлэхэд тэр миний хацранд хүрэн"Их улайсан байна."гэж хэлээд духан дээр минь гараа тавихад би ичингүйрэн доош харав...

Намрын сэвэлзэх салхинд үс минь намирч шаргал навчис хиисэхэд Жонгүг"Гадаа гоё байна?"гэж хэлэн ийш тийш харвал би толгой дохин"Тийм ээ..."гэж намуухан хоолойгоор хэллээ...

Түүний төрх өвөрмөц бөгөөд царайлаг учир ойр хавьд явж байсан хүмүүсийн анхаарлыг татаж байна...

Жонгүг"Би энэ тухай хэлэхийг их бодлоо..."гэж хэлэн том хар нүд нь миний нүд рүү ширтэхэд би"За ?"гэсээр түүнээс хариулт нэхсэн харцаар харахад ...

Жонгүг"Надтай үерхээч...'

[COMPLETE]Heart Broken |MGLWhere stories live. Discover now