¤Real Life¤

355 34 5
                                    

Siedziałam na krześle czekając aż pozwolą mi wejść do Toma.
Tęskniłam za nim. Chciałam wiedzieć, czy z nim jest dobrze. Chciałam go zobaczyć, żeby on mnie zobaczył. Żeby wiedział, że ma wsparcie nie tylko moje, ale również jego fanów, znajomych, przyjaciół.. Żeby nie czuł się samotny. Żeby wiedział, że go kocham. Czy to zbyt wiele? To tylko kilka próśb.

Zauważyłam, że korytarzem idzie lekarz, więc wstałam podchodząc do niego.
- Czy mogę wejść do Toma? - Zapytałam zmartwiona. Lekarz przytaknął i poszedł dalej.
Wzięłam swoją torebkę z krzesła i podeszłam  do odpowiednich drzwi. Chwyciłam za klamkę, jednak się wachałam je otworzyć. Zżerał mnie stres, nie wiedziałam jak zareaguje na moją obecność. Czy tęsknił tak samo jak ja za nim..?

Otworzyłam powoli drzwi najpierw zaglądając do środka. Spał.
Weszłam po cichu do środka, następnie zamykając za sobą drzwi.
Usiadłam na krześle obok łóżka i zaczęłam się mu przyglądać. Był  spokojny i.. uroczy. Położyłam swoją dłoń na jego lekko ją masując.

Tom odwrócił się do mnie powoli otwierając oczy.
- Lea.. - uśmiechnął się brązowooki. Odwzajemniłam uśmiech, jednak mój był taki inny.. zmartwiony.
- Tęskniłem. - powiedział po chwili ciszy.
- Ja też tęskniłam Tom.. - powiedziałam wpatrując się w jego oczy.
- Kiedy stąd wyjdę?
- Nie wiem.. - powiedziałam lekko zasmucona.

Resztę czasu spędziliśmy na rozmowie. Nawet nie zauważyłam kiedy za oknem stało się ciemno.
- Oh.. Musisz już iść.. - Powiedział smutny Tom.
- Nigdzie nie idę. - Powiedziałam usadawiając się wygodnie na krześle.
- Musisz odpocząć.
- Tom, proszę cię. Odpocznę kiedy indziej. Teraz chce tu być z tobą. - pochyliłam się nad nim lekko ściskając jego dłoń. - Z tobą, rozumiesz? Z T O B Ą. - podkreśliłam ostatnie zdanie. Tom sobie w końcu odpuścił, i pozwolił mi zostać. Ułożyłam głowę na jego brzuchu i zasnęłam.

REKLAMA
___________

Przepraszam was, że rozdział krótki, ale nie za bardzo potrafię pisaać takie rozdziały XD Z resztą sami widzicie XD

Starałam się napisać rozdział by wyglądał wmiarę dobrze XD
Przy okazji, to dziękuję za 5k wyświetleń ♡

Przypominam, że na 1k gwiazdek jest kolejny special (Akcja Prysznic!) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No więc wbijamy gwiazdeczki, wbijamy! ★

~ Moonxglow

Instagram Life || Tom HollandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz