1.0

2.5K 111 15
                                    

☾✬☽

Jungkook z uśmiechem na ustach obserwował kolejne fanki, które przechodziły przez bramki z opaskami na rękach że będą przychodzić akurat do brązowowłosego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jungkook z uśmiechem na ustach obserwował kolejne fanki, które przechodziły przez bramki z opaskami na rękach że będą przychodzić akurat do brązowowłosego. Siedział spokojnie przy swoim stoisku i bawił się pisakiem, obserwując ludzi. W pewnym momencie paręnaście fanek zaczęło piszczeć. Jungkook zaczął się rozglądać na kogo tak reagują, więc po chwili zobaczył wysokiego, srebrnowłosego mężczyznę, który kierował się do stanowiska obok. Jungkook zrozumiał całe to podekscytowanie tylko kiedy go zobaczył. Mężczyzna był naprawdę przystojny.

Jungkook chyba zbyt długo się w niego wpatrywał, bo po jakimś czasie, kiedy srebrnowłosy wypakował swoje rzeczy spojrzał na Jungkook'a przez co ten szybko odwrócił wzrok do swoich fanek i zaczął się uśmiechać kiedy niektóre z nich zaczęły popiskiwać. Po paru minutach wspomniany wcześniej srebrnowłosy jak wypakował potrzebne rzeczy odsunął krzesło od swojego stanowiska i przysunął bliżej Jungkooka.

- Hej, jestem Taehyung. - powiedział z kwadratowym uśmiechem na ustach, wyciągając przy tym rękę w stronę drugiego.

Młodszy ścisnął rękę i odwzajemnił uśmiech mówiąc:

- Cześć, Jungkook jestem.

- Też jesteś pierwszy raz na takim wydarzeniu?

- Oh, tak - zaśmiał się cicho, a drugi odwzajemnił uśmiech.

- To przez kolejne 2 godziny będziemy obok siebie siedzieć - wspomniał ciągle przyjaźnie się uśmiechając - mam nadzieję że się lepiej poznamy.

- Również.

Po chwili na małą scenę na środku terenu gdzie odbywał się 'Busan Meet Instagram' wszedł wysoki blondyn i zaczął serdecznie zapraszać i dziękować wszystkim osobom. Potem zaczął przedstawiać po kolei osoby, które będą dzisiaj podpisywać autografy i wejdą w integrację z fanami. Na początku mówił instagramowy nick, potem mówił informacje takie jak imię i nazwisko oraz ilość obserwatorów.

- Kolejnym naszym gościem jest AlienV! Jego prawdziwie imię to Kim Taehyung i jego obecna liczba obserwatorów to około 4,3 miliona! Zazdroszczę wszystkim fanom, którzy będą dzisiaj z nim rozmawiać jest naprawdę przystojny - dodał, a większość słuchaczy albo odwróciła się w stronę srebrnowłosego albo się delikatnie zaśmiała. - Następny jest Jkook! Jego imię to Jungkook, a nazwisko Jeon! Kolejna niesamowicie przystojna twarz! Jego obserwatorzy liczą teraz również około 4,3 miliona! - tym sposobem złączył przedstawiać gości, a zachęcił do zaczęcia fan meetingu.

Przez kolejne półtorej godziny Jungkook podpisywał autografy, robił niektóre rzeczy, o które poprosili fani oraz z nimi rozmawiał, jednak jedną z rzeczy, których robił najwięcej była rozmowa z Taehyung'iem. Chłopakowi naprawdę dobrze się rozmawiało, ciągle znajdowali tematy do rozmów i mieli mniej więcej takie samo poczucie humoru co jeszcze bardziej ich do siebie zbliżyło. 30 minut później kiedy spotkanie z fanami się już kończyło podali sobie jeszcze raz swoje nazwy użytkowników i dodali się do znajomych na Instagramie. Jednż z ostatnich rzeczy, którą zrobili przed wyjściem z terenu było parę wspólnych selfie i wstawienie postów.
Potem spakowali swoje rzeczy i Jungkook już miał się ulatniać gdyby nie propozycja starszego na wspólny obiad żeby jeszcze sobie trochę pogadali. A Jungkook nie mógł odmówić takiej propozycji. W towarzystwie Taehyung'a czuł się komfortowo nawet jeśli nie znali się dłużej niż 3 godziny.

☾✬☽

Famously ✉Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz