4. bölüm

125 9 3
                                    

BU BÖLÜMDE BENCE BİRAZ POLİSİYE VAR. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

       İşte eve gelmiştim ve babam eve erken gelmişti.

       Babamın  erken geldiğine şaşırmıştım çünkü müdürü asla böyle izinlere izin vermezdi ve babamda izin günlerini asla boşa kullanıcak biri değildi. Bu nedenle önemli bir şey olmalıdı.

    sonra bu konuyu düşünürken birden içeriden babam:

   " işten kovuldun ve de ........................... yaptım...

   babam bir şey daha ekliyicekti ki annem bağrarak babama:

   " Nasıl böyle bir şey yaparsın?

    "Ama isteyerek olmadı sadece yanlışlıkla güçlü kontrol edemediğim bir şey yüzünden oldu... yani kısaca ben istemeden"

   " Ama eğer beni dinleyip o şeyi atmazdın vede işten kovulmazdın daha da önemlisi o kovulmanın sebebi............... olmazdın.

    Babam sustu tam ona bir cevap verecekti ki benim öğretmen için getirdiğim , salak tahta, kapıya çarptı.

   Annem ve babam tam 1 dakika hatta belkidde 2 dk sonra kapıyı . Sanırım o sırada da kendilerine çeki düzeen verdiler.

   Ben içeri girdiğim anda:

   "Ne oluyor babam ne yaptı ve o kontrol edemediği şey ne cidden çok merak ediyorum."

   Annem:

   "Kızım yok bir şey , sen sadece derslerine odaklan" dedi yavaş bir biçimde"

   Ben:

   "Nasıl bir şey yok. Bana yalan söylemeyin sizi duydum!"

   Annem:

   "Kızım bak sen surayı doğru dinledin. Baban işten kovuldu ama merak etme hemen bir iş bulucaktır. Ama diğer duydukların neyse yanlış."

   Babam:

   "Evet kızım sen merak etme biz gene sen ne istersen alaıcaz. Yani işten yarılmış olmamız hayatını etkilemeyecek, merak etme ve sen şimdi odanda uyu."

   "Ya beni kandıramazsınız ben 16 yaşında bir genç kızım. Merak ediyorum bendensakladığınız o şey ne." Babam bağırarak:

   " Ya artık kafanı bunlara yorma! ve hemen odana geç!

   Ben ağlayarak odama geçtim ve odamda aklıma bir fikir geldi

.....

   Sabah erkenden kalktım, ve hemen annemin odalarına girdim.

   Annemin odasında ilk başta dolaplarını karıştırdım ama orada yoktu ama oradaki bir dolabı karıştırırken orada bir anahtar gördüm ve cebime koydum. Doğrusune olduğunu ilk anlamadım.

   Sonra o anahtarı unutup bilgisayar arkasına veya diğer dolaplara baktım. aklıma birden 'Göremediğin şey her zaman burnunun dibindedir' sözü geldi. Bu nedenle kendi odama baktım ve de orada bir bıçak gördüm , kanlı bir bıçak.

   Kanlı bıçağa baktım ve de hiç bir şey anlamamıştım , gerçekten annem ve babam birini öldürmüş olabilrmiydi ama benim yinede son anda aklıma anahtar geldi ve tabi ki onunla birlikte annemlerin bana hiç açtırmadığı kilitli çekmece.

  Annemlerin odasına koştum , ve de hemen o kilitli annemlerin bana hiç gösternediği çekmeceyi açtım.

  Çekmecede bir kutu vardı ve kutuyu açtım içinde bir kutu daha vardı. (bu nereye kadar gidebilirdi ki)

  Sonra içinde daha da minik bir kutu vardı 'ARTIK YETER' dedim kendi kendime ve hemen o kutuyu da kendimi sakinleştirerek açtım ve bir 'oh' çektim çünkü artık kutunun sonu bitmişti. ve içinden bir yüzük çıktı.

   (Acaba bu yüzük hobitteki yüzük gibi bir şeymi (ahahahah)) ama yüzüğü inceledim ilk anlamadım niye sakloıyorlardı ki sonra yüzüğün içinde bir kan gördüm.

   Gözümden göz yaşları geldi , içten içe ağladım . Ama yinede o çekmecede sırf bunlar olamaz diye düşündüm .

   Çekmecenin içlerini kontrol ettim ve orada ise bir KESİLMİŞ PARMAK VAR! inanmmıyorum KESİLMİŞ PARMAK! böyle bir şey olduğuna inanamadım , belki de babam müdürünü öldürmüştü.

   Hemen odama gittim ve biraz zor olsada uyudum bir rüya gördüm.

  BOLUMLERIMI VOTE VE YORUMLARA GÖRE YAYINLICAM

  VOTE VE YORUMLARININIZI BEKLERIM

  OKUDUGUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER....

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin