5. bölüm (RÜYAM)

78 6 3
                                    

RÜYAM;
  Geceleyin annem ve babamın saat 12' den sonra annemlerin sesini duydum. Acilen bir taksi çağırdım.(annemler arabayla giderse diye.) Annemler araba anahtarlarını almış , koşarak  ve telaşe bir biçimde arabaya bindiler. Benim taksi de benim şansıma onlardan hemen sonra gelmişti. annemler arabaya biner binmez bende taksiye bindim . annem ve babamı takip etmeye başladım. 
  . . .
  annem ve babam bir binaya gelmişti. bina yıkık döküktü ve ellerin de bir kazma ve bir kürek vardı. Babam arabadan bir halı çıkardı. Halının içinden bir (ne) bi, bi , bir adam vardı. İnananmıyorum. Üstelik o adamın parmağı yoktu.
    Birden hiç anormal olmayan bir biçimde gözlerim doldu ve ağlamaya başladım. Gözlerim doğru mu görüyordu yoksa kör olmuş ve bunları sadece hayalimde mi görüyordum? anlamıyordum , işte bildiğim tek gerçek buydu işte ....... anlamam.
  Babam adamı belinden kavradı ve omzuna koydu. Adamı içeri götürdü ve annem de onla gitti. bende onlar gittikten sonra o yıkık dökük evin penceresinden baktım. GÖRDÜĞÜM ŞEYLER , adam orada sanki mumya gibi yatmış bir şekilde duruyordu. Birden kutudan kan sızmaya başladı. (ki benim kana fobim var) Az kala oracıkta bayılıcaktım . Ama şimdi olamazdı.... şimdi bayılamazdım. Kendim tuttum ve orada bir dere  (her şey tesadüf) gördüm ve hemen oradaki suyu kafamı tek bir hamleyle soktum ve hemen geri koşarak duvara saklandım ve annemlerin ok kazdığı çukura (kendisi düştü diyicektim ama....) adamı koydular ve o adamın yanına da bir çuval attılar. Annem:
- "Bu yaptığımızdan emin misin? Ben çok korkuyorum da."
- "Hayatım sen korkma. Bu iş bende ,  hiç telaş etme."
-" Ama . ama . ama trelaş etmeden duramıyorum.
-"tamam sus artık şu toprağın üzerine taş koy ve hemen arabaya bindim."
 .......
annemler hemen gitti.
 Ben ilk olarak telefonum çekiyor mu diye baktım ve sonrada şarjıma . Çünkü taksi çağırabiliyim ve neyse ki hepsi fulldu. Ve bu nedenle taksi hemen yolladım ve oradan bir kazma kürek bularak o taşı kazdım.
 .....
 Kazdıktan sonra oradaki çuvalı aldım ve hemen yeni taksi çağırıp eve gittim. Neyseki anahtarlar yanımdaydı. Ve sessizce içeri girdim. Hemen çantayı kurcalamaya başladım , içinden.......

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin