7. Bölüm (KAÇIŞ)

77 7 5
                                    

 ARKADAŞLAR DEDİĞİM GİBİ BU BÖLÜMÜDE HEMEN ARDINDAN YAZDIM , UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

 Hemen akşamleyin eşyalarımı topladım ve hemen saat 5 gibi evden çıkmayı planlıyordum,  ama o iş olmadı.

  

Birden kapının önünde güvenlik beliriverdi. Ne olduğunu anlamayarak şaşırdım ve hemen odama girerek elime bir kağıt ve bir kalem aldım. Bir plan yaptım. - bence bu plan, bulduğum  süreye göre baya iyi bir plandı. Ama iyi bir rol oynamam gerekiyordu. -PLANIM.

    *İlk başta ben güvenliğin yanına giderek "Markete gidebilir miyim?" diye soracaktım

    *Sonra , güvenlikde bunu reddederek beni tersliyecekti.

Bende buna karşın "O zaman sen git al, çikolata krizim tuttu. Eğer ki almazsan seni babama söylerim, gerisini sen düşün..." diyecektim vede o da tabikiside tıpış tıpış gidecekti.

     *Arkasından kapıyı kilitlemesini düşünerek , bende oralara bir sopa saklayarak onun yanından sarkan anahtarı alıp kaçıcaktım.

     İşte planım buydu ve işe yarıcağını umuyordum.

    Hemen teli orada bir yere - elimle bir hamlede ulaşacağım bir yere- koydum. Ve güvenlikçiden

-  "Ben çikolata alıcam , gene krizim tuttu" dedim -aynen plandaki gibi-

    Güvenlikçi abi beklemediğim bir hareketle:

  "Olmaz ilk anne ve babanın izin vermesi gerek. Aslında bende bunu düşündüm . Ve babamın horladığını bildiğim için annemin sesini kaydetmiştim - bu arada bunu neden planda çizmediğime ve söylemediğime dair bir fikirim yok- ve bunu güvenlikçiye dinletim. Oda tıpkı bir enayi gibi kabul etti.

   "Tamam ben hemen almaya gidiyoruum oldumu şimdi. Ne istiyorsun?"

  "Bir tablerono , bir petito ve  (şimdi eklediğim) göz bandı ... he bu arada göz bandı pentiden

olsun."

Doğrusu bunları söylerken ben bile... ' ohane salladım be' diye gecirdim.

  

   Güvenlikçinin ağzı açık kalsada. Tamam diye kafasını sallayarak yanıt verdi. -zaten sıkıyosa bana bir cevap versin veya reddetsin , babam onu öldürürdü. -  Bende o hemen arkasını dödüğü anda sopamı aldım ve onun belinden büyük anahtarı aldım 'ENAYİ , İŞTE BİLDİĞİN ENAYİ' oda ilk arkasına baktım ama bir şey görmedi ve koşarak gitti bende tabikide orada bir sensör var mı diye kontrol ettim. Neyse ki yoktu... Hemen hazırladığım çantayı aldım ve hemen evden ayrıldım. Yoldsa yürürken , bir yandan nereye gideceğim , diğer yandansa annem ve babam böyle bir şey nasıl yapar diye düşünüyordum. 

  Yolda giderken birden okuldan bazı tanıdığım , fakat çok yakın olmadığım bir kaç arkadaşın konuşması geldi aklıma. Konuşmalarında ' Hani Mecidiyeköy de ki ünlü bir bar varya... İşte bugün 2 de orada buluşak ' ve hemen yola koyuldum.

ARKADAŞLAR , VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLERİM...  (^.^)

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin