Birinci Dokunuş : Kayıp Anılar&Sisli Gözler

51 2 1
                                    

Gözlerimi yavaşça açıyordum , kafam zonkluyordu . Neredeydim ben ? Etraftaki her ama her şey ilk defa görüyor olmama rağmen çok tanıdık geliyordu.Sanki bir lafın dilinin ucunda olup da söyleyememen veya daha demin çıkardığın anahtarını bulamaman gibi.Gözümün önünden hiçbir anlam ifade etmeyen görüntüler geçiyordu.Hani rüyayı hatırlamaya çalışırsınız da hatırladıklarınız mantıksız gelir anlam ifade etmez ya ! Herhalde şu anki durumumu ancak böyle ifade edebilirim.. Hatırlamaya çalışmanın akılcı olmadığını farkedip etrafıma bakınmaya başladım.Şoktan olsa gerek etrafımdaki her şeyin kül olduğunu ancak şimdi farkedebilmiştim , bir tapınağın kül olmuş yıkıntılarının tam ortasındaydım.Tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama görünüşe göre biri benim üzerimde ritüel yaparken bir şeyler yanlış gitmiş fakat benim merak ettiğim şey neden ? Neden bir insan bu kadar geniş çaplı ve korkunç bir yıkımı göze alarak benim üzerimde ritüel yapmak ister ki ? Benden ne istiyordu ? Nerede hata yaptı ? sorulacak çok soru vardı fakat şimdi guruldamaya başlamış aç karnımı doyurmam lazımdı. etrafımdaki harabelerden kurtulmak için külle kaplı taşlardan oluşan patikayı takip ederek yürüdüm.Dışarı çıktığımda son derece ıssız bir ormanda buldum kendimi.Gece olduğundan sığınacak bir yer veya yiyecek aramak için çok geçti.Tapınağa tekrar girip aç bir şekilde üşüyerek ama en azından böyle bir felaketin gerçekleşmiş olduğu yere tehlikeli hayvanların bile yaklaşmak istemeyeceğini umarak uykuya daldım.
'ILK GÜNÜN SONU'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tarafsız Melek : UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin