💖4.107.211 beğeni
gud0011 sözde valiz hazırlıyor @/iwoosung 🙄iwoosung git kahvaltını yap çocuk!!
↪gud0011 😿×××
💖8.368.211 beğeni
iwoosung bensiz uyuyamayacağı için bir haftalık uykuda ayıcık~~ @/gud0011gud0011 çabuk geri gel, hyung 😿
↪parclassic agucuk bugucuk hyungsuz uyuyamaz mıymış bizim Jeahyeonie'miz 😿
↪I_hajoon gözün arkada kalmasın woosung hyung biz bebeğine iyi bakarız 😿
↪gud0011 dalga geçmeyi kesin!! 😡×××
💖5.947.381 beğeni
parclassic bana attığı fotoğrafa bakar mısınız?! bir an evvel eve gitmek istiyorum 😭🖤 @/I_hajoonI_hajoon 😘
↪parclassic bugün enerjin yerinde bakıyorum? 👀😏×××
"Bir haftalığına ailemin yanına gidiyorum. Kendinize iyi bakın!"Fazla acımasızca değil miydi? Ben gün geçtikçe ona karışıyordum, o ise bir haftalık bulanık renkler içinde beni terk ediyordu.
Fazla bağlanmıştım ona.. Fazla iplik döşüyordum kalbiyle olan mesafeme.
Sadece bugüne özeldi tüm yaptıklarım. Tüm duygularımı aynı anda dinleyip renklerin doruğuna ulaştım. Bir kaç gecedir beraber uyumamız bu zirvelerden bir tanesiydi, en değerlilerindendi.
Hikayelerini daha iyi dinlediğim yıldızlı gecelerdi..
Gitmeden önce sıkıca sarıldı hepimize, görüntülü arama yapacağına söz verdi ve son olarak gözlerime baktı fakat beni tam orada darmadağın bıraktı. İşte o iplikler birden gerildi, gerildi ve gerildi.
Kopmadı.
Daha çok birbirimize yaklaştırdı.
Çok uzun sürmedi. Kaliforniya'ya vardıktan iki gün sonra bir görüntülü arama yaptık. Sadece ikimiz.. Makyajsız yüzü, pürüzlü yeni uykudan uyanmış sesi ve gülüşleri.. Her şeyi ile adeta gözümde parlıyordu.
Benimle uyumayı özlediğini söylediğinde tekrar turuncu olmuştum.
"...kardeşimle uyudum ben de. Seul'de ki yaşantımı sorduğunda sizden bahsettim ona. Laf lafı doğurdu. Birden sana anlattığım hikayelere geçtim. Resmen ergen olmuş bu Jaehyeon! Beğenmedi anlattıklarımı pis velet."
Anlatırken gözlerini büyütüşü, arada esnemesi ve mimikleri kahkaha atmama neden oluyordu.
"Bunlar bir yana.. Seninle uyumak gerçekten çok güzeldi." Gözlerini kameradan kaçırdı, utangaç bir gülüş dudaklarına yerleşti. "Kokunu özledim, küçüğüm.."
Tarif edemediğim bir duygu aniden kalbimde patladı. Kalbim bunu tüm bedenime pompaladı. Turuncu dönüşüyordu, onun bana hiç öğretmediği bir renge.
"Kırmızı.."
"Efendim?" Ne dediğimi ben de bilmiyordum. Birden dökülmüştü dudaklarımdan. Onun anlamaması çok doğaldı. Bir kere konuşmuştum devam etmem gerekiyordu değil mi?
Ama yapamadım.
Zamanı değildi sanki. Öğrenmem gerekti bu rengi. Onun bana öğretmesini beklemeliydim. Biraz daha vardı.. Evet, beklemeydim!
×××
💖2.689.028 beğeni
iwoosung yordun beni evlat! @/aj_k360gud0011 özledim gel artık 😿
↪iwoosung söz bu gece görüntülü konuşma yapacağız ♡mblackrose_ tanrı aşkına sevgili gibiler uWu @/gud0011 @/iwoosung
↪jaehsungparadise uzun süredir stanliyorum çok tatlı değiller mi? ❤
↪blackinblack1 2j∞n stanlar takibe takip✌🏻×××
yazar coşturdu gidiyor hadi bakalım cjndzjkd fav atmayanların rüyasına hamam böcükleri girsin. hıh :p
i rose you~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red • jaesung
أدب الهواة"hyung, seninle her rengi deneyimledim.. ve ben şimdi, bana öğrettiğin kırmızı olmak istiyorum."