Mesajlar aklımdan çıkmıyordu.
Bana söylediği her şey aklımdan çıkmıyordu.. Son zamanlarda çok fazla seni özlüyorum'lar geçiyordu aramızda. Onun verdiği cesaretle bu kadar açık konuşabiliyordum. Onun bana hissettirdiklerinde yaşıyordum.
Ben onda nefes alıyordum..
Öğleden sonra yapacak bir iş bulamamış bilgisayarımın karşısına geçmiş arşivlerimi gözden geçiriyordum. Her biri yıllara, oradan aylara göre istiflenmiş kucak dolusu anılardı. Normal hayatta dağınık olduğumu iddia eden bir çok insan vardı. Fakat bilgisayarda arşiv oluşturmakta üzerime yoktu. Çünkü onunla geçirdiğim her saniye benim için değerliyken, bu saniyeleri bir düzen içinde saklamak benim en büyük hobimdi.
İkinci hobim de çikolatalı sütümü içerken onun omzunda Toy Story'i izlemekti..
Evet, hayatım, her şeyim ona bağlıydı. Daha rengini belirleyemediğim bir iplikle sırsıkı bağlıydı kalbim kalbine. Renk kesinleştiğinde onun kalbi de benimle birlikte olacaktı.
Gülüşleri, dokunuşları, tüm sevgisi bana ait olsun istediğim değerli bir çiçekti.
Beyaz bir güldü..
📁2017
↳📁Decemberİki sene önce Kaliforniya'ya yine ailesini ziyarete gittiğinde bize attığı resimlerden birine denk geldim. Çoğu noel'i onlarla geçiriyordu. Buraya geldiğinde de ikinci bir noel gecesi düzenliyorduk.
Kardeşini çok seviyordu, Seul'e döndüğünde bir kaç gün boyunca ondan bahsediyordu bize. Nereleri gezdiklerini, bu sene kaçıncı sınıf olduğunu, gitar derslerinde ilerleme kaydettiğini.. Her şeyi anlatıyordu.
Gülüşlerinden sarı yağıyordu..
📁2015
↳📁MarchÇok eski bir tanesine daha denk geldim. Mutlulukla kıvrılan dudakları, şevkatle kardeşinin saçlarını okşayışı kalbimde bir hüzne neden oldu. Bir çok rengi aynı anda hissettim.
Sarı, mavi, pembe, siyah..
Harika bir baba ve dünyanın en güzel eşi olacaktı..
×××
💖4.539.026 beğeni
iwoosung 🏖 @/aj_k360parclassic aloha!! 🤙🏻🏄🏻♂️
↪iwoosung aloha bro 🤙🏾×××
💖5.207.091 beğeni
I_hajoon artık çekimlerin bitebilir mi @/parclassic ?? eve gidip uyumak istiyorum :(
parclassic sevgilim az kaldı beraber uyumamıza 🖤
↪I_hajoon 😿
×××hmpf :/ bu bölüm pek içime sinmedi :/ aceleye getirdim galiba ama Aj'i bir yerde kullanmak istiyordum o yüzden bunu ufacık minicik bir ara bölüm gibi görürseniz sevinirim♡
i rose you~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red • jaesung
Fanfic"hyung, seninle her rengi deneyimledim.. ve ben şimdi, bana öğrettiğin kırmızı olmak istiyorum."