Jungkook 21 yaşında ve üniversite öğrencisiydi. Dışardan bakıldığında normal bir üniversite öğrencisi gibi gözüküyordu. Aslında hayatıda normal bir üniversite öğrencisi gibiydi. Ama diğer insanlardan tek farkı, her konuda çok iyiydi. Hem dış görünüş olarak hem zekilik olarak hemde yetenek olarak. Her şeye bir becerisi vardı. Ona ne gösterseniz anında kapar ve uygulamaya geçerdi. Ama Jungkook bu yeteneğini okul hayatından çok bilgisayar oyunlarında da gösteriyordu. Derslerinde kötümüydü? Hayır, dersleri iyiydi. Ama oturup ders çalışmazdı derste dinler aklında kalanları sınavda uygulardı. Onun dışında, saatlerce oyun oynardı. Oyunlarda çok iyiydi, stratejileri çok iyi uygulayabiliyordu. Piyasada bilmediği oyun yoktu. Hepsini en az bir kere denemiş ama sadece kaliteli olan oyunları oynamaya devam etmişti. İnsanlar genelde onu oyunlarda kullandığı nickiyle tanırdı (jMideo). Kızların arasında ise Yakışılılığı ve çekiciliğiyle anılıyordu. Kızlar onun oyunlarda çok iyi olduğunu biliyordu ama yaptığı işi umursadıkları pek söylenemezdi sadece umursuyorlarmış gibi yapıyorlardı. O ise kızlarla ilgilenmiyordu şu zamana kadar ilgisini çeken hiç kimse olmamıştı. İlgilenmekte istemiyordu. Yapmak istediği tek şey oyun oynamaktı..
.
.
.
Bu kitab'ı yazarken ıg:vkooktagrams'ın kendi hazırladığı bir replikten esinlendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Real Dream
Science Fiction"İnsan kendi yarattığı karaktere aşık olur mu? Ben oldum. Ben Jeon Jungkook kendi yarattığım karaktere, Kim Taehyung'a aşık oldum"