II

816 69 24
                                    

O gün her zaman ki gibi yine okuldan geldi ve direk bilgisayarına ilerledi. Bugün cumaydı ve hafta sonu ful oyunla geçireceği aklına gelince mutlu oldu. Oyunu açılırken o da üzerini değiştirdi ve masaya oturdu. Jungkook yalnız yaşıyordu ailesi çok meşguldü o yüzden sürekli seyahat halindeydiler. Bu onun için bir artıydı evde istediği gibi davranabiliyordu. Annesi onun dünyanın başka bir tarafından ne yaptığını bilmesi mümkün değildi sonuçta. Oyuna başladı ve 3 saat boyunca oyun oynamaya devam etti. Her zamanki gibi bütün oyunları kazanmıştı ve biraz kafasını boşaltmak ve yeni çıkan oyunlara bakmak için internet sitelerini inceliyordu. Bir sitede dolaşırken yanda çıkan bir reklama gözü çarptı ve reklama tıklayıp incelemeye başladı. Reklam yeni bir oyun hakkındaydı, ama diğer oyunlar gibi değildi. Bu oyun bir karakter tasarlama ve o karaktere uygun yeni bir dünya yaratmanızla alakalıydı. Uzayın herhangi bir yerinde bir gezen oluşturabilir ve bu gezegeni karakteriniz için yaşanılabilir bir hale getirmeniz sonrasında ise üreme için bir kaç varlık daha yaratmanız gerekiyordu. Jungkook oyunu denemek istedi. Diğer oynadığı oyunlardan çok daha farklıydı. Oyun ücretliydi, kartının bilgilerini girerek oyunu satın aldı ve bilgisayarına kurdu. Oyunun içine girdi ve yapacaklarını anlamaya çalıştı. İlk olarak yaratacağı gezegen için bölge seçmesi gerekiyordu. Kara delikten uzak güvenli olabileceği bir bölge aradı ekranındaki sınırsız uzayda. Uygun yeri bulduktan sonra gezegenin taslağına başladı. Rengini mor yapacaktı ismini ise Bendis. Karakterini yaratmadan önce ona doğduğunda yaşayabileceği şartları sağlaması gerekiyordu. Gezegenini geliştirmeye başladı, ama bu o kadar kolay değildi. Ciddi ciddi bir gezegen yaratıyornuşçasına zorluydu oyun. Oksijen miktarını, karbokdioksit miktarını ve diğer gazların miktarını oranlaması ve yaşanabilirlik seviyesini en yükseğe çıkarması gerekiyordu, su miktarını, toprağı, kısacası her şeyi oranlaması ve ilgilenmesi gerekiyordu. Buralarda iyi olan matematiği ona çok yardımcı olmuştu. Fazlasıyla heveslendi, hayalindeki dünyayı burada yaratacaktı. Gece 5'e kadar dünyasını en iyi duruma getirmek için uğraştı sonrada kafasını dinlendirmek için yattığı yatağında uyuya kaldı.
.
.
.
.
Diğer bölüm için ben bile sabırsızlandım

My Real Dream Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin