Sisli Daglar

70 1 0
                                    

SİSLİ DAGLAR

WhaDor'un yenilgisi Ve ardından gelen gruk maglubiyeti vadideki hava bunaltıcı ve askerler ümilerini yitirmeye başmaışlardı askerler arasında bazen kargaşalar çıkıyor ve
-Hepimiz Burada Ölüp Gidecegiz..
Sesleri Eorn'un kulagına yavaştan geliyordu...
.Eorn ve Wan atış talimi yapıyorlardı ve sonra ileriden bir atlı hızla geliyordu acaba bu gönderdikleri Ulak'mıydı ? Hızla atını Eorn'a dogru sürdü Eorn elini baltasına atmış bekliyordu Wan ise yayını kavramış hazır vaziyette bekliyordu ki atlı asker ileride atından düştü ve sırtında bir ok vardı Wan ve Eorn hemen koştular asketin düştügü yere askere sı verdiler oldugu yerde ve asker sanki bir şey söylemeye çalışıyordu eve bu asker vadinin sisli daglarından geliyordu ordaki birliklerdendi ve askerin agzından şu kelimeler bir bir zorlukla döküldü ...

"Sisli daglara Gruk'lar geldi ve hepimizi alt ettiker dag artık onların o dagı almamız lazım yoksa iki yandan kuşatıp sizide katledicekler bunlar yaratık gözleri kıpkırmızı başlarında 3.Geruk adıyla bilinen birisi var ve sisli daglar kumandanını öldürdü acımıyorlar yakıyorlar vadiden gelen bir orduda var ve sisli daglardanda inecekler sizi burda tuzaga düşürüp hepinizi katledicekler sisli daglara saldırmanız lazım ."

Eorn gözleri fal taşı gibi açılmıştı olanlara inanamıyordu 3.Geruk Kjnor'da ölmüştü hatta kendi gözleriyle buna şahit olmuştu 2.Oan onu öldürmüştü ama bu nasıl olabilirdi .Kafasını Wan'a çevirdi ve "en seçkin birlikleri topla güneş batmadan sisli daglara varmış olmamız gerekiyor Geruk'a gününü göstermemiz lazım.." Wan seçkin askerlerden bir kaç asker toplamış ve sisli dagların kızgın soguguna göre giydirmiş be yeterli erzagı almışlardı ...

At kullanmadan sisli dagların korkunç patikalarına ulaştılar burayı hiçbir asker bir Vale askeri kadar iyi bilemezdi kimbilir belkide düşüp ölebilirlerdi Eorn baltasıyla karları aşarak devam ettiler sessizce dikkatlicr sonra ileriden bir ok düştü tam Eorn'un ayaklarının dibine ve bagırdı !

Eorn :
"Vale Askerleri Anlaşılan Bizi Buradan Çıkartmıcaklar Geri Çekilin Kalkanlarınızı Kuşanııın!"

Yavaşca geri çekildiker ve menzil dışına çıktılar ama yürüdükleri buzlu yerde bir çatırdama oldu sanki eorn oldugu yerde kaldı arkasına baktı ve Wan ise baltasını çekmiş "Hızlıca Kaçalım" dedigini duydu ve Eorn ayaga kalktı ve hızlıca Vale askerlerinim menziline daldılar buzlar çatırdamış ve kırılmaya başlıyordu bir kaç askerleri buzun içinde kalmıştı Eorn ardına bakmadan devam etti ileride bir düzine vale askeri mevzilenmiş yaylarını germiş bekliyorlardı ...Eorn hızlıca üstlerine dogru hareketlendi kalkanını sıkıca kavradı ve ardına sıgındı oklar Eorn'un kalkanını delmişti eorn kalkanı düşürmemeye niyetliydi .Vale askerleri kılıçlarını çekmişlerdi ve Eorn'un üzerine atılmışlardı.

Manevra kabiliyetleri çok iyiydi gerçekten bir meydan muharebesinde ok ile vurulmaları neredeyse imkansızdı en iyisi çıkıp erkek gibi savaşmaktı Wan arkadan askerletiyle karşılıklI olarak taaruza geçmişti Eorn baltasıyla gözüne kestirdigi bir valeye önce baltasının tersiyle karnına sonra hançerini çıkartıp bogazını kesmişti Wan kılıcını çok iyi kullanan uzman bir askerdi Vale askerleri ise sadece okları çok iyi kullanıyorlardı 3 tame vale askeri Wan'a dogru hareketlendi Eorn baltasını birtanesine indirdigi gibi yere attı ve Eorn'a bir bakış attı şimdi dedi ve Wan fırlatma baltasıyla gelen 2 tanesini haklamıştı ...Geriden gelen askerler diger vale askerlerini hallamıştı ve Wan yere tükürerek :
"Daha çok yolumuz var ve buda demek oluyorki daha çok Vale kanı dökecegiz..." dagın en tepesine çıkmak için evet Wan haklıydı daha çok Vale kanı dökmeleri gerekiyordu ...
Sisli dagların patikalarından kurtulmuş ve bir kamp alanına ulaşmışlardı acaba burası kime aitti evet burası Vale asker kampıydı Eorn askerlerini geriye bırakma kararı aldı ve Wan ile öldürdükleri kadarını öldürüp sonra askerleri buradan geçiriceklerdi ..Wan baltasını agzına almış sag koldan ilerliyordu Eorn hançeriyle sol koldan ilerliyordu Wan fırlatma baltasıyla 2 kişiyi orada almıştı Eorn hançerini bir güzel kanla boyamıştı ve askerlerine saldırma emri vermiş kampa zarar vermeden almıştı kampı .Kısa sürede bir ateş yakıp burada dinleniceklerdi çok fazla vakitleri yoktu sadece biraz atıştıracaklardı az bir yolları kalmıştı ki bu dagın sisinin üzerlerine çöktügünün belirtisiydi ...Eorn kafasını kaldırdı sisden hava gözükmüyordu ve hava çok soguktu burada fazla kalamayacaklarını düşündüler ve hemen yola koyuldular .Wan birden durun dedi .Eorn baktı ve "ne oldu Wan ?"
"Geruk madem sisli daglara kadar ulaştı neden hala Vale askerleri burada?"
"Geruk fazla aşşagı inmemiştir belkide en tepede kuzey askerleri var.."
"Vale askerleri o zaman neden bizd saldırıyorda Geruk işgal ettiyse Geruk'a saldırmıyor hatırlamıyormusum Dag Altı savaşında sırt sırta savaşmıştı Vale askerleri ile ve Margolath halkındanda nefret ederlerdi burada bişeyler dönüyor ama bakalım sonu nereyr varacak ..."
"Wan söylediklerin dogru ise bu bir yanıltmaca bizi vadiden alıp Geruk evet dogru ya Geruk vadiye saldıracak Vale askerleri ise burayı almış aralarında bir antlaşma var.."
Askerleriyle hız kaybetmeden hemen dagın en tepesine ulaşmışlardı ve orada bir bölük asker vardı ve bunlar Gruk idi.. Margolath'ın en seçkin birligi ve dünyanın en güçlü savaşçılarıydı Eorn baltasını hiç bu kadar sıkı kavramamıştı Wan ise kılıcı hiç bu kadar sıkmamıştı ...

EORNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin