Galadrum Muharebesi

22 0 0
                                    

Kalenin icine girdigimde buradaki insanlarin birbirleriyle cok icli disli olmadigini fark ettim halbuki burada yasayan insanlar ilk caglarda kuzeyden gelen Vinaron ve ordusuna karsi savasmis ve vadiyi guvenle korumustur bu ustun basarisindan dolayi kaleleri daglara Vinaronun zirhindan yapilan zincirlerle baglanmis ve goge yukseltilmistir ve bu yuzden kendi teknolojilerini gelistirip Eriadanorun en guclu irki olmuslardir askerleri daha cok kanatli zirh giyimlidir ve savas alaninda ucusan bir kartal gibidirler duz bir muharebede yenilmeleri imkansizdir karsilarinda durabilecek cok guc yoktur 5 tane UstuKanat birligi bile guney demir orman cucelerini yakmaya yeterlidir ama son zamanlarda duyulanlara gore Galadrumdan duyulan savas borulari ve savas davullari sesi gittikce yaklasiyordu Gretorun ilk hedefinde Valinotrh vardi ve Valinorth krali Varilir yasli ve akli basindan bir haberdi ve hicbir savunma yapmak istemiyordu ama bu savunmaz yapilmazsa Valinorth kalesi ve halki tariha karisacakti bir seyler yapmaliydik belkide ama kralin ayagini kaydirmaya yada herhangi bir sey yapmaya calisirsak vadiden assagi kartallara yem olabilirdik o yuzden Wan ve Ben bir cozum bulmaliydik ve UstuKanat ordusu kumandani Hjlord ile konusmaya gittik

"Orduyu hemen galadrumda toplamaliyiz gelen gruk ordusuna bas kaldirmaliyiz ve zamaninda nasil Galadrum vadisini dusmandan alip sonrada savunduysaniz simdide yapmaliyiz.."

"Galadrumda sadece gruk ordulari yok galadrum'da gruklarin basinda bulunan esi benzeri gorunmemis bir guc var ve bu guc surekli Galadrumdan besleniyor Vale askerleri ve kljenoorlar Galadrumda bizlere isyan etmis durumdalar ve onlarda gruk ordusunun icindeler ve Morgothun ilk caglardan az bir miktarda kalan kanatli insanlari yakalayip melezlemesiyle KanatliOrklar olusturdu ve bunlar agizlarindan alevde puskurtebiliyor vadi icin yapabilecegimiz bir sey yok karsi koysak bile kalemiz savunmasiz kalir buradaki insanlari guvende tutmamiz icin kalede kalip savunma yapmaliyiz .."

"Tamam sizi anliyorum ama bir umut var 6Mizraklilar ordusu arkamizda vadi ve kuzey ordusu arkamizda onlarida yanimiza cekersek Galadrum muharebesini kazanabiliriz.."

"Evet aslinda haklisin ama 6mizrak ordusuna guvenmiyorum!"

6Mizrak ordusu bir Dwanduril yani bir cuce ordusuydu ve 6MiZraklar seckin birliklerdir ama valinorthlarla dusmandirlar ilk caglarda Vale irkina karsi yapilan muharebede dwanduril birlikleri valeleri katletmis ve vadiyi baslarina yikmislardir kisa mesafede guclu bir arada cok cevik ve direncli ve hizlidirlar ama uzun mesafelerde bir solucam gibi avlanirlar ama Wan halletmisti 700Birlik 6Mizrak ordusundan 10.000 Birlik Vadi Ve Kuzeyli Insanlardan Ve Savascilarindan olusan karma ordu ve 5000UstuKanat birligi ile bagimsiz bir Eriadanor birligiyle Galadruma yuruyuse gectik ordunun sag kanadinda Vadi Birlikleri vardi 3000mizrakli 2000okcu 5000savasci ve sol kanadinda ise Elfler vardi buyuk Eld Lordu Yelir tarafindan gonderilmis 500 Gri elf ve ortasinda ise 5000UstuKanat ordusu ve baslarinda ise Hjlord ve bende onun yanindaydim Wan kuzeyli birliklerin yanindaydi Gri Elflerin basindada bir insan komutan Brelord vardi ve cok savas gormus bir savasciydi unu tum eriadanor tarafindan yayilmis bir Askerdi Kafami kaldirip karsiya baktigimda sanki bir karanlik cokmustu ve uzerimizdeki aydinlik bozulmustu sanki karanlik basmisti yukariya baktim ve birden havada bir girdap olusmaya basladi ve ardindan firtina olusmaya basliyordu ama yavas bir ruzgardi sanki sonra ileriden oda neydi kanatlari olan bu canli evet bu bir ejderhaydi ve bir tane degildi Lorpm zindanlarindan cikan bu canlilar evet bahsi gecen canlilar buydu acaba baslarindaki lider kimdi vadinin tepelerine konuslandirilmisti ve bir anda bir gurleme sesi geldi evet bu eriadanorun buyuk felaketi adi verilmis antik ve ejder krali denilen ejderhaydi Evet bu musibetin adi "Irrlort" kanatlarinda yirtiklar vardi gozunden birisi kesikti ama bir kanadi sadece bir dagin ustunu kapatiyor ve diger ejderhalari bile dize getiriyordu onlar dahi korkuyordu oda karsimizdaki dagda durdu agzini acti ve bir gurleme ile tam ayak uclarimiza kadar orayi yakip kul etti sonra havaya bir alev firlatti ve orklar bir sis icinde Irrlort'un altinda onun golgesinde belirmis ve daha korkunc bir formda karsimizdaydilar bunlar soluk orklardi diger orklara ore daha cevik ve daha gucluyduler hava kararmisti ama hala Dwanduril ordusu ufukta gorunmuyordu Valinorthun kaderini belirleyecek savas yaklasiyordu saflarimizi almistik ve karanlik yagmur bastirmisti ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EORNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin