KAPI AÇILDI VE ....

160 19 3
                                    

Bana olanları birisine söylersem diyip cebindeki silahı gösterdi yani seni öldürürüm diyodu sonra jennie'nin yanına  gittim çok korkuyodum hemen jennieyi sarıldım noldu dedi.

Ölü yok bişey dedim az kalsın ölüyorum diycektim sonra odama gittim peşimden şarkımızı yayınlayan yani hyun bin odama girip çenemi tutup bana bak güzel sevgilim jisoo benle olcaksın yoksa o cebimdekini çıkarıp senide jinide öldürürüm dedi.

Bende senle olmıycam vur çıkar silahını diyebilseydim keşke ama tamam dedim.Oda bana yarın sevgili olmanızın partisini kutluycaz aşkım dedi bende tamam diyip gizli yerime gittim.

Orda tek başıma ağparken birisi omzuma dokundu arkamı döndüm jimin vardı hemen gözlerimi sildim napiyosun jimin dedim seni gördüm yanına geliyim dedi.

İyi yapmısın dedim yanıma oturdu senin sevgilin varmı dedim
bana bakıp güldü ve var dedi.

Kim o dedim nayeon dedi yakışıyosunuz dedim sizde yakışıyorsunuz hyun binle dedi şey jimin dedim biliyoeum herşeyi bunları beraber atlatcaz  jine asla söylemicem dedi bende ona teşekkür edip ona sarıldım.

Seni çok seviyorum jimin dedim oda bana gel eve gidelim dedi jiminin arbasına bende kendi arabama binip jiminin evine gittim.

Birlikte yemek yedik ve kapı çaldı kapının deliğinden baktım hyun bin vardı jimin e söyledim jimin bana ayakkabını al  hırkanı al telefonunuda sesize al ve gel peşimden dedi.

Peşinden penguen gibi gittim beni bi odaya koydu ve  gitti.

Kapı sesi geldi hyun bin nerde jisoo arabası burda söyle yoksa seni bunla öldürüm dedi jiminde yok burda dedi.

Sonra sesler kesildi aman Allahım neler oluyor dedim.

Sonra kapının kolu açıldı ve 💥💥💥💭

          JİNSOO Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin