Sezon Final

76 11 7
                                    

Doktor dediki hastamız corona  virüsü  olmuş onu karantina altına alcaz yani yaşaması şans çünkü durumu kritik  hiç yarasa çorbası içtimi yada içen oldumu  dedi.Ağlayarak hayır ben içmedim ama  o içtimi bilmiyorum 1 yıldır içmiyo ondan önce içtimi  dedim.jimin dediki;hayır içmedi dedi.

Doktor dediki:Demekki başkasından geçti  hastamız iyileşeçek gibi gözükmüyor  jisoo hanım artık o evde kalmayın yolsa sizede geçer başka bi yere taşının diyip gitti.

Orda kalamıycama göre kendi evime gittim çocuklarımla ama yıkılmıştım  artık jin yoktu  çocukların ihtiyaçları vardı ama evimde hiç bebek bezi  yada diğer şeyler yoktu o yüzden jimine bir liste verdim oda  orda olanları alıp getirdi.

Jimin bana dediki:jisoo doktor aradı  jin corona  virüsünden öldü dedi.
Gözlerimden yaşlar sel gibi akıyodu.

4 Gün Sonra

Jinin cenazesi olup bitmişti bile  artık çocuklarıma tek başıma bakcaktım ama hayatım  böyle olmdı  çünkü.Jiminle evlendim şu an jiminle çok mutluyum ama.

Seni hep  sevceğimi unutma jin  ama lütfen bana kızma kendi çocuğun başkasına baba dedi diye  onlara anlatcam senin mükemmel biri olduğnu seni nasıl sevdiğimi  jin seni çok sevdim ben.

Gerçekten güzel bi sezon finali olduğnu düşünüyorum oylamayı ve yorum yapmayı  unutmayın   şubatta devamı gelecek

          JİNSOO Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin