Jimin jin nerde dedim.Şey evde yoktu ama ne ama dedim jisoo ben size gelirken jini jennie'nin arabasında öpüşürken gördüm dedi.Gözümden yaş gelmişti jiminin arabasına binip rose gittik çünkü lief ordaydı rose her şeyi anlattım.Şimdi kime inanıyosun dedi.
Sana inanıyorum dedim sonra kapı çaldı kapıda tae vardı jisoo olanları duydunmu derken gözünden yaş gelmişti evet tae duydum ama sen üzülme sen jennie'den daha iyi birisini hakediyosun dedim.Aslında sende jinden daha iyisini hakediyosun dedi.Gece olmuştu lief uyumuştu ben jimin rose tae hâlâ oturuyoduk.
Sonra jimin bana dediki;Jinden ayrılcakmısın dedi.Bende tamam size herşeyi anlatcam ama kimseye söylemiyceksiniz dedim onlarda tamam dediler.Şey ben hamileyim dedim jimin rose ve tae aynı anda:ne hamilemisin dedi evet bunu jine söyliycektim ama o beni aldatdığı için söyliyemedim dedim.
Rose dediki:Kız mı? Erkek mi?dedi.İkiside dedim tae dediki ikizlermi evet dedim.
sonra jin aradı ona gördüklerimi anllatım bana dediki:jisoo ben jennie'yi seviyorum ve seni artık terkediyorum söylicek bişeyin yoksa eşimle sinemaya gitcez dedi.Bende var dedim ne peki söyle hemen dedi ben hamileyim jin dedim.jisoo kapının önüne çıkarmısın dedi.Tamam jin diyip aşağıya indim.Jisoo sana her şeyi anlatcam ben jennie'yi sevmiyorum senide terk etmiyorum hyun bin bunları yapmamı istedi yoksa liefi seni annemi ve bütün arkadaşlarını öldürüm dedi.Beni affetinmi dedi evet seni affetim ama jennie"yle neden öpüştün dedim.Çünkü hyun bin istedi dedi.Sonra jennieyi aradık jennie burya geldi sonra hep birlikte yukarı çıktık.
Tae biraz sinirlenmişti ama jennieyle jin olan biten her şeyi anlattılar artık herkes barışmıştı o akşam d.o. askerden dönmüştü rose'un evine gelmişti ve ona evlilik teklifi etmişti tabi oda evet dedi