Ona ben sahip çıkcam

98 15 2
                                    

Bunu anlamamıştım neden böyle şeyler olmuştu jinin yanına gittiğimde birazda sakinleşmişti ama ağlıyodu niye kardeşlerini kovdun dedim.

JİSOO HEMEN BURDAN GİT!!! diye bağırda bende çantamı alıp evden çıktım.Hemen jennie'nin yanına gittim.

O beni tesseli etmeye çalıştı ama jinin kardeşleri varmış onları bulmam lazımdı telefonu elime almıştım ve onları buldum birisinden yardım isteyip onların adreslerine aldım önce kızın evine gittim bu arada kızın adı hae sun
oğlanında john du kapıyı çalcaktimki bağırdıkları için kapıyı dinlemeye başladım hae sun şöyle dedi:ONUN YÜZÜNDEN HAYATIM BOZULDU ONUN ÇOCUĞUNA BEN BAKIYORUM VE O ÇOCUK YÜZÜNDEN EVLENEMİYORUM!!!
dedi.Ne yani jin çocuğmu vardı
Sonra john konuşmaya başladı:Abim karasını aldatmıştı abla bende onun karısını seviyodum birlikte olduk bu benim  suçum değil 1 aylık bebeğini bırakıp jisoo diye bi kıza gitmiş dedi.Ben şok olmuştum kendimi ağlamamak için zor tuttum sonra kız dediki:Ben bu çocuğu yetimhaneye bırakcap artık adıda yok onu alan aile adını koyar dedi.Bende hemen arabaya bindim ve onun arabasını takip ettim.

Çocuğu oraya bırakmıştı ondan sonra gitmişti bende hemen içeri girip jinin çocuğnu aldım ama o kadar kolay olmadı bebeği alıp eve gittim (kendi evine gitti) çok tatlıydı adını life koycaktım.

Çünkü life hayat demişti  sonra ona alışverişe çıktım ona: beşik,bebek arabası,kıyafetler,oyuncaklar,bebek yemek masası,bebek banyosu,emzikler,biboronlar,mamalar,şampuanlar  aldım  ona jine yapamadığı babalığı ve anneliği yapcam

          JİNSOO Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin