Sebastian Breanch | foglalt |
Kor : 18
Isteni szülő : Apollón
Fegyver : apja miatt íj , de jól bánik a csakrammal is . Van egy nyakláncát , ami íjjá , és piercing a fülébe ami csakrammá válik .
Képesség : ért a jósláshoz , de inkább azt mondja meg , mi lesz az egyes cselekedetek következménye . Este képes fényeket előhívni a tenyeréből , ilyenkor a szeme aranyszínű lesz .
Hátrány : elég visszahúzódó , főleg lányokkal szemben .
Kinézet : jó magas 185 cm göndör szőke haj , és kék szem , de ezek sajnos nemigen látszanak , mert mindig csuklyát hord .
+infó : hobbiból könyvet ír .
Mike Niro |foglalt|
Isteni szülő : nagyanyja Éósz , édesanyja Athéné .
Kor : 17
Fegyver : egy páros kardja van apjával , ami egy felkelő nap medálként lóg a nyakában , ha nem használja .
Képesség : hajnalban összegyűjti a napsugarakat , amik tetoválásként jelennek meg a karján . Éjjel nagyon gyenge , ha fáradt ezért nappal kell aludnia pár órát .
Hátrány : nagyon be tud dühödni , ha a latinamerikai származását firtatják .
Kinézet : magas , 190 cm , latinamerikai , barna raszta haja van , ami felül körbe van nyírva és általában össze szokta fogni . Egy naptetoválás van a vállán .
(Nem tudtam összehozni a rasztahajat sorry 😢 )
Louis Shrink |foglalt|
Megalkotta : JustTenesse
Kor : 16
Isteni szülő : Tenesse
Fegyver : van egy bőrszíja , amit birodalmi arany lándzsává tud változtatni .
Képesség : képes mástól érzelmet átvenni ( ezzel segít , vagy nehezíti az illetőn ) , ilyenkor a szeme kék lesz .
Hátrány : -
Kinézet : félhosszú barnás feketés haj amit a bőrszíjjal köt össze , zöld szem .
+ Infók : biszex , az apja árvaházban rakta , onnan hét éves korában Tenesse , az anyja hozta ki , a Félvér Táborba . Jacobbal jár .
George Mclooney | foglalt|
Kor : 14
Isteni szülő : Árész
Fegyver : egy ostor ami papírzsepivé változik . Ezt a fegyvert Démétér a kedvenc istennője adományozta a fiúnak .
Képesség : nagyon jól harcol
Hátrány : túl kedves az Árész kölykökhöz képest
Kinézet : korához képest alacsony a maga 159 centiméterével . Haja nagyon sötét barna , szinte fekete . Szeme ugyan ilyen , egy kis vörös vegyül bele .
+ Infók : volt már Kronosz hadseregével és akkor lépett ki , mikor nagyon lelkiismeret furdalása volt , mert megmártotta a karját egy fogoly félistenben . De csak kettő év után jutott el a Félvér Táborba . Ott az apja nagynehezen elismerte .
Christopher Kloomy |foglalt|
Kor : 16,5
Isteni szülő : Tyche
Fegyver : egy lóherével díszített kard , de ért az íjhoz is
Képesség : ugyebár isteni szülője lévén nagyon szerencsés .
Hátrány : néha bemeséli magának a rossz dolgokat és ezek meg is történik
Kinézet : szürkés haj , melyben ( az Aphroditéseknek köszönhetően ) zöld csíkok vegyülnek . Szeme nagyon szép világoszöld .
+Infók : Lucyval jár , mindenki Chrisnek szólítja , vicces kedves néha kicsit idegesítő
Jacob Lacky |én fogalalom |
Kor : 15
Isteni szülő : Démétér
Fegyver : szabja és íj . Anyja adományozott neki egy olyan karkötőt , mely ezeknek a fegyvereknek az alakját veheti fel .
Képesség : jól harcol , a növényeket irányítja , és a tenyeréből képes virágokat , vagy akár halálos indát is növeszteni .
Hátrány : nagyon látszik rajta , hogy mikor sírt , mert zölden könnyezik , akár a driádok . Sokszor csúfolják Nimfafiúnak . Ha dühös , a vörös haja zöld lesz , és a fű elszárad körülötte .
Kinézet : 167 cm magas , sötét vörös haj , ami egy kicsit a szemébe lóg . Irreálisan zöld szem , szeplők , amik egész karján folytatódnak . Eléggé vékony .
+Infó : nagyon jó barátságot ápol Verity Destiny Hearttal . Nem éppen a lányokat szereti .
Várom a foglalásokat kommentben 🖤🖤
YOU ARE READING
HoO és PJo interaktív cucc
FanfictionKöszi , nagyon rendesek vagytok , de elég a karakterekből , kösz ♡ Most ötletem támadt egy ilyen jókis interaktív könyvecskéhez ! Igen már megint kopizok . De mi mást csináljak ? Szóval , a Nagy Csereprogram keretében kicserélnek néhány római és n...