Harmadik rész

143 19 45
                                    

Szóval , itt megjegyezném , változtattam . Nem Luna fog megküzdeni Lucyval , hanem Morgen , mert vala kevertem Lunát ... És arra is rájöttem , hogy Verityék csapatába eggyel több gyereket írtam , így , ha nem gond Georgeot átírom Morgen csapatába .

Morgen Jackeb szemszöge

Már kilenc zászlót sikerült eloroznom a csapatoktól , és eléggé jól állunk , hiszen sikerült olyan nagyágyúkat beszerveznünk , mint például Ethan Sherrard ( aki lecsúszott a csereprogramra indulók első turnusáról ) , Katy Mayer , az ő fiúja George Mclooney , és a kegyetlen , de rettentő erős hekatés , Caroline Jones , de még nálunk van Hazel , a testvérem , Amanda , Héphaisztosz lánya , Lara Stinght , Miriam Serena Gordon , és Priya Fowler Neptunus lánya .

Éppen rohantam volna , mikor kiszúrtam egy magányos tagot valakiéktől . Ha jól láttam , elég sok lobogó lógott a nyakában .

Mögé osontam , szinte hangtalanul , a két tőrömet előre tartva , de sajnos jobbak voltak az ösztönei , mint azt én reméltem . Ijedtében egy hatalmasat ugrott a görög jövevény , de egyből előrántotta a kardját és rám támadt .

Támadott , de éppen úgy hajolt , hogy én leoldhassam a legfelső anyagdarabot a nyakából . Felém szúrt , de én kitértem előle . Próbált az én lobogóim felé nyúlni , de nem sikerült . Csak egy pillanatra állt háttal nekem , de ennyi éppen elég is volt ahhoz , hogy az egyik tőröm markolatával nyakszirten vágjam , amitől a képességem hatására elkábult . Arccal előre borult az avarba . Tudtam , csak pár percig tart a varázs hatása , így nagyon gyors tempóval elkezdtem lefejteni a nyakában lifegő színes zászlókat . Gyors léptekkel eliszkoltam , nehogy a nyomomba tudjon eredni ellenfelem .

Gondoltam , mostmár tizenöt darab izé van a nyakamban , gyorsan odaviszem a királyunknak , azaz Katynek , mielőtt valaki ellopná a nyakamból , esetleg valaki megtámadna .

Verity Destiny Heart szemszöge :

Már másodszor fordulok meg a csapat központjából , és most sincs kevés szövetdarab a kezemben , illetve , a fejemre hurkolva . Már nyargalnék vissza a királyunkhoz egy újabb adaggal , mikor valaki az utamat állja ... Nem valaki , mert sajnos pontosan tudom ki az . Ethan Sherrard , centurio társam ... Elvileg titkos hódolóm , az egyetlen ember , aki nem féli az erőmet , és minden nap legalább nyolcszor próbálkozik be nálam ... Kezd az idegeimre menni , az pedig veszélyes .

- Hát szia Verity kedves ! - szúrt felém egy karddal .

- Pedig már azt hittem nyugton lesz tőled ! - téptem le én is a medálomat a sálak alól . - Nem hittem , hogy összefutunk Ethan - feléböktem , de míg elhajolt , a másik oldalról lendítettem a vasbetétes bakancsomat , de ez elől is kitért ... Úgy utálom , hogy látja mit akarok csinálni . A fránya Necesstitas mindenit !

Kardlappal , a lábaim felé csapott , de elmozdultam előle , és olyan gyorsan , amilyen gyorsan csak tudtam nekiestem a gyereknek . Ha gyorsan mozgok , tudtam , hogy nem tudja olyan jól meglátni a mozdulataimat . Nekifutásból ugrottam egy egészen nagyot , ami az alacsony termetem ellenére igen magasra sikeredett , de sajnos Ethan igencsak erős így , alighogy megingott a csapás hatására is .

- Ejnye Vera ... Most én jövök ! - nevetett , majd rám támadott . Egy darabig egészen gyorsan reagáltam , de egy óvatlan pillanatban megragadta a nyakamat , és a legközelebb álló fának szorított a nyakamnál fogva . Nem tartott durván , úgy hogy megfulladtak , de nem tudtam mit csinálni , mint a két kezemmel rákapszkodni az ő karjára és így tartani magamat , mert máskülönben igen kellemetlen vége lett volna .

- Megint én nyertem volna ? - kérdezte , olyan hangon , mintha egy ártatlan óvdás lenne . - Nagyon könnyű vagy ám , Verity - Na , itt az ovisnak már nyoma sem volt , főleg , hogy a szemöldökét is elkezdte vonogatni . Miért nem jött még elő a képességem ? Vagy nem vagyok dühös ? Ja ... Nem volt igazságtalan .

A másik kezével a hónom alá nyúlt be , így egy pillanatra elengedtem a karját , és a nyakamhoz kaptam , hogy lefejtsem a kezeit , ekkor viszont teljesen kiszámíthatatlan dolgot tett .... Ő megcsókolt engem .

Na itt akadtam ki teljesen . Hogy mer ez a félidióta ... ? Az nem érdekes , hogy nem is olyan rossz !

Teljesen elborult az agyam . Annyira emlékszem , hogy megharaptam Ethan ajkát , úgy , hogy abból kiserkent a vér , és a kezével is hasonló képpen tettem , a rémülettől elengedett , próbált csitítani , de ilyenkor nem lehet velem mit csinálni . Ethan vére folyt le a számból , és előkaptam a kis ezüstkésemet is ... Semmi más nem maradt meg .

Hát ... Sziasztok ! Ezt így gyorsan összedobtam ... Remélem tetszett , és érkezhetnek a karakterek is ! MÉG VAN SZABAD HELY !

gi1216 , remélem , neked is tetszett , ígérem , a következő rész jobb lesz !



HoO és PJo interaktív cucc Where stories live. Discover now