Verity Destiny HeartMár megint . Már megint eldurrant az agyam . Majdnem megöltem egy embert !
A többiek egy körben álltak körülöttem , mindenki suttogott . Nyilván arról , hogy a tizenöt éves Verity Heartnak már megint elment az esze . Rátámadott egy gyerekre , aki gúnyolni merte .
Igen . Ez vagyok én . Mint a nevem is állítja , az igazságot és a végzetet a szívemben viselem . Ne , ne csodálkozz ! Anyám Invidia . Oh ! Ha így nem ismernéd , Nemezis . Így már jobb ?
Elvileg én vagyok a legerősebb gyermeke . Az igazságtalanság nálam nem játszik . Szemet szemért , fogat fogért .
De nézzük , hogy a jó életbe keveredtem ilyen galibába .
9 órával ezelőtt
A délelőtti edzésről jólesően tartottam vissza , mikor hírét hallottam annak , hogy Reyna rendkívüli gyűlést hív össze .
Két éve volt a görögökkel való kiegyezés . Azóta történt egy centurio váltás a harmadik cohorsban . Ez vagyok én .
Szóval egyenesen a tógámért futottam .
Én értem oda elsőnek elfoglaltam a számomra fenntartott helyet .
Tizenöt percen belül mindenki befutott és leült a helyére .
Reyna megnyitotta a gyűlést .
- Az első kérdés , amit meg kell vitatnunk , az nem más , mint az idei csereprogramban résztvevő emberek .
Frank és én már kisorsolsoltuk , kiket küldünk el görög barátainkhoz . Csang praetor , kérlek ismertesse a személyeket !- Öhm ... Szóval , Nellie Stimms , második cohors . Ellie Greeta negyedik cohors . Hazel Lawesque ötödik cohors . Daniel Veritan első cohors . Verity Destiny Heart . Morgen Jackeb ötödik cohors .
Kérlek titeket , mondjátok meg , az itt nem jelen lévő társainknak is a programra való részvételt . Három óra múlva jönnek a pegazusok , hogy elvigyenek titeket a Félvér Táborba . Akik részt vesznek a lehetőségben , kérlek titeket addigra jelenjetek meg pontban tizenegy órakor , Terminusnál - fejezte be a mondatot a praetor .- A mai nap következő pontja pedig ....
Folytatódott a gyűlés , de én már nem tudtam figyelni . Miért pont engem választottak be azok közé az hat ember közé ?
Miután vége lett a gyűlésnek elbattyogtam összecuccolni és elbúcsúzni a barátaimtól . Ja , nem . Mindig elfelejtem , hogy nincsenek barátaim .
Csak egy haverom volt , Josh Lacky , Cérés meleg fia , de ő sajnos meghalt a háborúban . Mellette voltam , mikor kinyögte az utolsó szavait a kiegyezés utáni második napon . Azt kérte Invidia lányaként állják bosszút érte . Még aznap megsirattuk a fiút , és a testvérei azt mondták , rám hagyta a nyakláncát . A nyakéken egy szétnyitható kopott medál lóg , benne egy fénykép , amin mi ketten mosolygunk a kamerásra . A két vidám nyolc éves gyermek , akik ugyan azon a napon kapták meg , a légió jelvényét az alkarjukra .
A jó emlék , mindig könnyeket csalt a szemembe . Most is ez történt . Szomorúan szedtem elő az apró ékszert a tóga alól . Néztem egy darabig , majd sietősre vettem a témát .
Egy órán belül az összes cuccom egy utazótáskában pihent , kivéve az ami rajtam díszelgett és a fegyverem . Azt egy apró mozdulattal mérleges ékszerré változtattam .
Sietős léptekkel elhagytam a barakkot , és megindultam Terminus határai elé .
Már ott állt két ember ez első Somnus igencsak furcsa lánya , aki sosem mosolyog . Aztán még ott toporgott Ellie , Apolló lánya akinek csodás módon barna hajjal rendelkezik . Most is a barátai gyűrűjében állt .
YOU ARE READING
HoO és PJo interaktív cucc
FanfictionKöszi , nagyon rendesek vagytok , de elég a karakterekből , kösz ♡ Most ötletem támadt egy ilyen jókis interaktív könyvecskéhez ! Igen már megint kopizok . De mi mást csináljak ? Szóval , a Nagy Csereprogram keretében kicserélnek néhány római és n...